Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig men velfungerende webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :) jeg er endelig kommet godt igang med min lille gesjæft :-)

men nu efterspørger kunderne jo en webshop de kan sidde og kigge i og bestille fra :-)

som det er lige nu, har jeg oprettet en side på facebook med mit firmanavn hvor folk så skriver til den side eller på min email.

der er styr på det meste.. 

-har opbygget et lager der hele tiden bliver holdt ajur

-kundekredsen er der.

-tjener penge på det.

har købt mit domæne ved dandoamin..

men jeg har ikke en hat ud af at opsætte sådan en webshop jeg har lavet lidt af det jeg kunne. med sliders på forside og oprette nogle produkter.. men der mangler bare noget, og jeg kan ikke finde ud af at ændre det :) så er der nogle der har en go metode til at lære om hvordan man gør? altså en guide for dummys like me? :) 

Mvh. Emil Brylle

Brylle LED

Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Mit firma (Diazu.dk) kan tilbyde dig danmarks måske bedste og billigste webshops. Du bestemmer selv hvornår den skal laves færdig, hvordan designet skal være mm.

Vi tilbyder således også logodesign og SEO optimering (Bliv vist højt på Google)

Hvis det er noget så skriv endelig til os via vores hjemmesidehttp://diazu.dk/

Mvh. 

Jonas Brandenborg

Diazu.dk

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilo93.

Jeg vil klart anbefale shopify.com, det er simpelthen så nemt at sætte op, da det ikke kræver nogen form for kodning og der er til og med en masse flotte gratis themes, du kan vælge. At have sin shop på shopify.com koster 29$ om måneden med 14 dages gratis trial, - så nemt og billigt at komme igang og så kan du være oppe og kører inden for 30 min. (Alt efter hvor mange produkter du har osv.)

Ang. kreditkort betaling på siden, vil jeg anbefale dig at oprette en gratis stripe.com konto, da den er integrerbar med shopify og alt dette er helt gratis, du betaler dog 2% af alt dit salg til stripe, men alternativet er paypal (Hvilket også er muligt) men de tager 4% og stripe er integreret i shopify med checkout onside istedet for du skal bliver smidt videre til paypal og mange danskere er ikke sååå trygge ved paypal med mindre det er software du sælger, for de fleste der køber det, er ret godt inde i hele online verden, vil jeg tro.

Er et super godt set-up som ny webshop ejer og de har en super support også. Se evt. min side, der er lavet i shopify og er meget enkel og nem at navigerer: www.artficialshop.com

Held og lykke med projektet og god aften.

Mvh.

Jonas

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Emil,

www.timothymedia.com Vil være super glade for at hjælpe dig med dit webshop problem, du kan skrive en mail til mig på mat@timothymedia.com Og så kan vi tage den derfra!:)

Mvh Matias

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale ekspertweb.dk - de har lige lavet en til mig. Lynhurtigt, professionelt arbejde til en meget overkommelig pris. :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vil helt klart anbefale [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] til dit behov.

Det er efter min mening det letteste shopsystem at sætte op, hvis man ikke besidder nogen større teknisk indsigt. Tilmeld er der gratis at komme i gang og du skal blot betale, et abonnement på 29 dollar om måneden. Der er også rigtig meget god vejledning og hjælp at finde derude på nettet til [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Held og lykke med din nye shop! :-)

Mvh. Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Hvis du selv ønsker at gøre det, vil jeg anbefale, at du kommer i gang med, at læse og se nogle Wordpress / WooCommerce guides. Wordpress og WooCommerce er en fantastisk kombination, både til folk som gerne vil i gang på nettet, men også til mere avancerede løsninger. Så det er bare med at komme i gang, og søge Google tom for guides. 

Hvis du ikke selv ønsker at gøre det, kan sådan nogen som f.eks. OS, hjælpe dig med en komplet løsning, som er skræddersyet til dig og din virksomheds behov. Hvis det er noget som du kunne tænke dig at høre mere om, kan du besøge os her: retromedia.dk - Du skal også være hjertens velkommen til at skyde os en mail på; kontakt@retromedia.dk eller give et kald på; 53 65 79 54 

God aften!

Mvh, 

Frederik - Retro Media 

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Tak for de mange fine input :-) jeg er yderst taknemlig. jeg er kommet i dialog med Diazu.dk som jeg snakker rigtig godt med og har fået lavet en super god aftale med. de ligger dejlig tæt på min arbejdsplads så der vil være mulighed for at kunne lave et møde hvor man kan aftale hvad der skal ske osv. jeg har som sagt ikke en skid, derfor har jeg valgt at give min tillid til Diazu.dk som jeg føler mig i 100% trygge hænder ved :-)

Go aften derude. og mange tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon emilo93 og Diazu.dk er een og samme person så godt som de kommer ud af det sammen :)

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus B.:

Mon emilo93 og Diazu.dk er een og samme person så godt som de kommer ud af det sammen :)

Nej dog ikke :-) jeg har min biks ved siden af arbejdet, og han har sin. men jeg har snakket en del med dem nu. og lytter fuldt ud til mine ønsker :-) 

så at vi er en og samme person er måske en overilet kommentar :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)