Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har pyntet op til jul - er det hot or not?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder er der pyntet lidt op til jul.

Lidt feedback :-)

Marjoe.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Èn nissehue... Det er smukt, rigeligt og helt OK.

Sidste år kørte vi med et kalenderlys på edsc.dk - naturligvis kun i december :-)

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se noget specielt julet herfra på min mobil, men det er da SUPER HOT! Vi er da i november så der er under en måned til jul, så du er ikke tidligt på den.

Vores lokale supermarkeder her i Utterslev (København NV), har allerede pyntet op til jul... Irma begyndte at sælge julekalendere og pebernødder siden starten af oktober, og det er bare så hyggeligt, og skaber en positiv stemning, der automatisk svækker konkurrenterne, selvom det måske også er lidt underligt for nogen.

Men positiv opmærksomhed er altid godt, og det er noget der vil sidde fast i dine potentielle kunders hjerner, efter de har forladt din side, så go for it!

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Danske Bank, Nordea eller lignende skiftede deres logo ud med et rød/hvidt julelogo i december måned midlertidigt, pyntede op i deres filialer med stearinlys, og pebernødder til dem der stod og ventede, ville jeg da også overveje at skifte bank. For selvom en bank skal udstråle seriøsitet/stabilitet/professionalitet, så henvender de sig primært til privatpersoner (tænker jeg). Og privatpersoner er helt normale mennesker med emosionelle følelser/påvirkninger, så hvis f.eks Danske Bank viste lidt medmenneskelighed og glæde for befolkningen, i stedet for at have et image af en pengemaskine der udnytter mennesker kunne man nå længere. Det kunne alle virksomheder lære noget af. Tænke mennesker i stedet for profit. Så skal profitten nok komme af sig selv :D
(Danske Bank image er dog blevet meget bedre de seneste år, især efter lanceringen af MobilePay)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ZiiLAS (www.ziilas.dk):

Hvis Danske Bank, Nordea eller lignende skiftede deres logo ud med et rød/hvidt julelogo i december måned midlertidigt, pyntede op i deres filialer med stearinlys, og pebernødder til dem der stod og ventede, ville jeg da også overveje at skifte bank. For selvom en bank skal udstråle seriøsitet/stabilitet/professionalitet, så henvender de sig primært til privatpersoner (tænker jeg). Og privatpersoner er helt normale mennesker med emosionelle følelser/påvirkninger, så hvis f.eks Danske Bank viste lidt medmenneskelighed og glæde for befolkningen, i stedet for at have et image af en pengemaskine der udnytter mennesker kunne man nå længere. Det kunne alle virksomheder lære noget af. Tænke mennesker i stedet for profit. Så skal profitten nok komme af sig selv :D
(Danske Bank image er dog blevet meget bedre de seneste år, især efter lanceringen af MobilePay)

Hvornår har du sidst været, fysisk, i en bank i december?

Og ja, banker ska også tjene penge på deres forretning, hvad skulle de ellers lønne deres personale med....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)