Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop langsom

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

som de andre siger så tror jeg heller ikke at det er udbyderen. Du skal blot have aktiveret noget cache i din wordpress installation som gemmer en kopi af dine sider og levere den istedet for at bygge den helt fra bunden hver gang.

Det er nemt og du kan gøre det selv ved blot at installere det plugin der hedder w3 total cache. Det tager maks 10min.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eRecept.dk,

Den måde du hurtigt kan teste om den server du bruger er langsom er ved at prøve at loade en file uden server-side kode, fx: det her billede: http://www.erecept.dk/wp-content/uploads/2015/08/eReceptlogo.png

Det link var ikke så langsomt, vel? Nej, det for fordi din server(one.com) er god nok.

Men din kode er ikke optimeret, det er ikke voldsom slemt, men det skal laves.

Hvis du bruger din tid på at få kunder(Lave SEO arbejde) og de så kommer ind til en dårlig oplevelse(Load hastigheden), så kan det påvirker dit salg.

One.com kan ikke hjælpe dig med dette, du skal selv søge gennem din PHP og finde der hvor din kode bruger alt for meget tid på ingenting.

Der hvor jeg ofte ser nye laver fejl er ved Database kaldne(MySQL Select).

Prøv at søg din kode gennem efter: "SELECT *", ellers kan du også lede efter nogle "MySQL Joins" som også tit volder problemer da de ikke er hastigheds optimeret. Disse ting kan også ligge i dine plugins...

Fejlen ligger 100% i koden, så find den/dem. Hvis du ikke selv vil/kan/gider er jeg sikker på at der nok skal være nogle her inde som kan hjælpe dig :)

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for svar til alle venlige sjæle. Jeg tager fat i min webmand

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias:

Den måde du hurtigt kan teste om den server du bruger er langsom er ved at prøve at loade en file uden server-side kode, fx: det her billede: http://www.erecept.dk/wp-content/uploads/2015/08/eReceptlogo.png

Det link var ikke så langsomt, vel? Nej, det for fordi din server(one.com) er god nok.

Du kan overhovedet ikke sammenligne statiske filer og dynamiske filer, de behøves ingengang at samme samme server. Så at sige en server er god nok baseret på et billed, er virkelig dybt forkert.

Det er *dybt* forskellige ting.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Du kan overhovedet ikke sammenligne statiske filer og dynamiske filer, de behøves ingengang at samme samme server. Så at sige en server er god nok baseret på et billed, er virkelig dybt forkert.

Det er *dybt* forskellige ting

Ja så meget har jeg da også lært nu.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)