Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forskellige virksomhedsaktiviteter under samme cvr nummer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede for nyligt cvr nummer til min enkeltmandsvirksomhed under opstart indenfor design og håndfremstilling af bæredygtige unika lamper og møbler, samt formidling og undervisning. Jeg har fået masser af postitiv feedback på mine produkter og ydelser, men genererer endnu ingen indtjening. Derfor tænker jeg sideløbende at kaste mig ud i en vinduespudservirksomhed, da jeg har erfaring med dette, og fordi man så vidt jeg kan se hurtigt kan få en indtjening. Jeg har en plan for hvordan jeg kan skille mig positivt ud fra konkurrenter på markedet, og jeg har de første håndfuld kunder allerede. Nu er så spørgsmålet om jeg kan og må drive de to forskelligrettede virksomhedersaktiviteter under samme cvr nummer? Hvordan griber jeg dette an, og hvad skal jeg være opmærksom på? Tager imod råd af hver art som relaterer til dette, og også gerne personlig sparring om der er nogen her inde som sidder inde med viden. Tue

Fra Slangerup
Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Jørlunde Regnskab Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er ja - du bør registrere en bi-branche med vinduespudsning. Hvis du slet ikke tjener en øre på det andet-  så vil det være muligt at et rent underskud fra den ide ikke giver dig fradrag i vinduespudsningens indtægter. I alle fald, for egen skyld, før regnskabet så du har hver sine konti til indtægter og udgifter for de to aktiviteter -så du kan se hvor du tjener og taber. Eller - brug et regnskabsprogram der kan bogføre afd. regnskab

god vind med det John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)