Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp inde det går galt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er det sværere komme der til hvor jeg kan se det og være selvstændig er ikke lige mig
Alt det regnskabet er blevet glemt det sidste halve år
Hvor kan man søge noget hjælp der ikke er for dyrt så jeg kan lukke ned imens det stadig er muligt

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at søge på Google efter Gratis Retshjælp. Afhængig af hvor i landet du bor, er der gode muligheder for at få en professionel til at vurdere din situation.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Viggo Poulsen:
Prøv at søge på Google efter Gratis Retshjælp

 

Gratis retshjælp hvad skulle det hjælpe når det er regnskabet der ikke er lavet?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at få et tilbud på www.agera.dk - så får du da ihvertfald et par bud på hvad du har med at gøre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis retshjælp er vel ikke sagen - Du har jo ikke gjort noget ulovligt som jeg forstår det - og gratis retshjælp er til private og ikke til firmaer men  - ja www.agera.dk  - skriv der om du er virksomhed (personlig enkeltmands) eller selskab - Lukning er ganske forskelligt. Regnskabet skal føres NU og så kan der jo være noget moms gebyr for ikke at ha indberettet at betale, men ellers bør det kunne samles op

Udskyd det ikke længere - for det er dyrt når ting haster - så bare sæt det i gang NU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få fat i en revisor lige NU.

Du har behov for en der kan få det hele sat en smule i system og meget hurtigt kan få et overblik over dine finanser.

Hvis du er på vej ned er de penge en revisor koster godt givet ud, så du ikke ender i bundløs gæld som vil jagte dig mange år frem.

Har været der og det vigtigste jeg lærte var, skyld gerne penge til mange blot ikke told/moms.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

A.T.Henriksen:

Hej alle

Er det sværere komme der til hvor jeg kan se det og være selvstændig er ikke lige mig
Alt det regnskabet er blevet glemt det sidste halve år
Hvor kan man søge noget hjælp der ikke er for dyrt så jeg kan lukke ned imens det stadig er muligt

Alt erkendelse er svær, godt du handler før det går galt. 

En google søgning kan også give nogle forslag. https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fors%C3%B8mt+regnskab

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)