Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er det svært for success i Dk som selvstændig ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har læst en masse success historier fra udenlandet om millionære iværksættere.

Jeg synes godt nok jeg aldrig har set nogle danskere som har fået mega success i ikke teknologisk område.

I mine øjne er det ikke success at have 40.000kr i overskud pr måned.

Kender i til success historier fea Danmark ?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da masser af succes historier derude, det jo en process man bliver jo ikke rig over natten. Det kræver hårdt og fokuseret arbejde specielt i starten.

Hvorvidt det er svært kan jeg ikke forholde mig til, jeg har selv drevet flere forretninger og har oplevet at hvis man arbejder hårdt, så kommer resultaterne også. Men passer man ikke på så forsvinder pengene så også, specielt hvis man ikke fokuserer og har gang i for mange ting på en gang.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

masser af succeshistorier - hvad med Bestseller - Troels Holck Poulsen og nu Anders  - og masser af andre - DBA - Jysk - Wupti - Leasy  Just eat -Pandora, trendsales, Vestas og og og mange mange flere 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at det er vanskeligere at få succes i Danmark end i udlandet. På nogle punkter er det måske nemmere, på nogle punkter er det måske vanskeligere.

Hvis man kigger på John's liste, så er eksport en fællesnævner for flere af dem. Danmark er et lille land, og for mange produkttyper er eksport en god vej til at vækste virksomheden (det kan dog være dyrt og kompliceret at komme i gang med).

 

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad med Birgit Aaby som har startet en kæmpe forretning op på noget så basalt som rengøring? 

Der burde i min optik ikke være noget særligt til hindre for at skabe en succes i Danmark uden at have andet en brillant forretningsforståelse og gå på mod! 

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere indenfor IT, vi har success i Danmark.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

RengøringDk:

Det er mere indenfor IT, vi har success i Danmark.

der er vel ingen af de nævnte kæmpe succeer som er IT som sådan - du låser dig fast på noget der ikke holder

vh John Hannvoer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

RengøringDk:
Det er mere indenfor IT, vi har success i Danmark.

RengøringDK

Dit evige flaberi på netop dette forum er mig et mysterium! Typer som dig, der tudende tror græsset altid er grønnere på den anden side, vil aldrig opnå succes. 

Tager man Danmark i en isoleret betragtning med sine "kun" næsten 7 mio. indbyggere har vi virkelig noget af være stolte af.

Vi er repræsenteret blandt de største på verdensmarkedet i en LANG række brancher, herunder IT (NNIT), medicin (Novo) shipping (Mærsk), detail (Bestseller) isolering (Rockwool), rengøring (ISS), fragt (DSV), bryggeri (Carlsberg), industri (Danfoss), legetøj (Lego), slagterier (Danish Crown), redning (Falck) og jeg kunne blive ved! 

Alle virksomheder har været små og nystartet - dog med en vinder ved roret, der har gjort dem til en succes. 

Forskellingen mellem en vinder og en taber hr. RengøringDK, er at en vinder giver aldrig op!

Det er dog ganske rigtigt, at virksomheder med virke alene i Danmark aldrig bliver "rigtig" store! Men nu er DK også et lille marked isoleret! Så du må til udlandet for at skabe milliarder!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RengøringDk:

Jeg har læst en masse success historier fra udenlandet om millionære iværksættere.

Jeg synes godt nok jeg aldrig har set nogle danskere som har fået mega success i ikke teknologisk område.

I mine øjne er det ikke success at have 40.000kr i overskud pr måned.

Kender i til success historier fea Danmark ?

40.000kr i overskud pr måned ville nok være ret pænt for mange .....

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

RengøringDk:


Jeg synes godt nok jeg aldrig har set nogle danskere som har fået mega success i ikke teknologisk område.



Så Jysk og Lego er bare små virksomheder med 40.000kr om måneden?

Mig bekendt havde begge virksomheder nu milliardoverskud sidste år.....

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)