Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer jeg at andre ikke tager min ide? Hjælpe til opstart af webside gerne en fra Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe gået med overvejelser om at starte en webside op indenfor skønhed og pleje, som er min store passion :). Folk skal kunne ligge profiler ind samt billeder. Med tiden håber jeg at kunne få mange følgere. Hvis ellers ideen forløber som planlagt, vil jeg med tiden forsøge at sælge annoncer/reklamer på siden.

Mit spørgsmål er hvordan sikrer jeg mig at der ikke er nogen der bare stjæler min ide?

Jeg er fuldstændig på bar bund med opstart af sådan en side. Men jeg vil forsøge at realisere mine tanker som jeg har gået med længe. Hvem skal jeg kontakte for opstart af sådan en side (gerne i nordjylland).

Vh Anne Mette

 

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ganske simpelt.

Din íde skal bare være tilpas god, så er der ikke nogen der tager den. Med det mener jeg. Hvis du er kommet på en super fantastisk idé er der kun dig der kan føre den ud i livet. Er ideen "middelmådig" er der mange andre, med både evner og kapital til at overhale dig.

Min pointe er, at skal du lancere noget, så skal det lanceres for fuld skrue; så godt som, fra starten af.
Så er planen en webshop, så tror jeg du skal satse på, at den er 100% på plads ved lanceringen.
Er planen "bare" et forum, så er der kun at håbe, at du kan skabe nok interesse.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt, er der intet du kan gøre. Hvis din ide er god nok, og opnå bare lidt succes, vil andre forsøge at kopiere dit koncept. Det er bare markedsbetingelserne. 

Det, det drejer sig om, er, hvor god du er til at gøre din ide til en succes. Enhver kan installere WordPress, et par plugins og et passende theme. Men at drive trafik, brugere og kunder til, og skabe et populært site og brand, det kræver en hel del mere arbejde og evner.

De fleste konkurrenter giver heldigvis hurtigt op, så du skal bare holde pedalen i bund. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad være med at tænke på det, og bare komme igang.

Dit produkt/projekt vil helt sikret blive kopieret og det kan du ikke gøre så meget ved. Istedet er det bedst at komme først med et godt produkt.

Held og lykke med dit projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)