Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ideen har du IT kompetencerne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ide , som ikke koster det store at etablere. Dog vil den kunne generere store summer. Jeg vil skabe en online interaktion mellem  4 aktører. Jeg er færdig med  udvikling af ideen fra bund til top, dog mangler jeg en der kan lave en "awesome" hjemmeside fra bunden af. Har tænkt hjemmesidens design ud. Så vedkommende skal bare følge nogle af de instrukser og selv improviser.  Hvis du er en passioneret "IT" person. Vil jeg gerne i kontakt med dig. Jeg tilbyder procent del af den kommende  virksomhed. OG nej røber ikke ideen, vil hellere personligt interagere med en potentiel partner.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor procentdel?

Jeg ved, at det er sådan et forhandlingspunkt - men det er rart at vide på forhånd, om vi snakker 5% eller 50% :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker 47.5, fordi er godt klar over at der meget arbejde foran for den kommende person og efter færdiggørelsen af selve hjemmesiden skal både jeg og vedkommende arbejde hårdt

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må kort kunne skrive, uden at afsløre noget ideen, hvilken branche vi er i og lidt mere om dig selv, din erfaring og hvad du har at byde ind med ud over ideen.

/Arco

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som jeg bedrager med er markedsføring og  ideudvikling. Ideen er simpel, dog effektiv. Så den vil jeg hellere komme ind på, når jeg støder ind på en potentiel partner.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad er din markedsførings erfaring ?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

DDSs:

Det som jeg bedrager med er markedsføring og  ideudvikling. Ideen er simpel, dog effektiv. Så den vil jeg hellere komme ind på, når jeg støder ind på en potentiel partner.

Tror ikke du skal forvente den store respons, når du ligefrem skilter med at du er bedrager :-) 

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bidrager* Tastefejl

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)