Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer der lagerstyring i Dinero ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter Dinero som jeg er super glad for, men er begyndt at mange lagerstyring temmelig meget. Jeg har haft kigget på E-conomics, men til 478 kr pr mdr er det lige i overkanten. Jeg er også ved at prøve Xena.biz som kun koster 149 kr pr mdr, men det har jeg lidt svært ved at finde ud af, trods deres ellers gode support.

Jeg går og håber på, at der i den nærmeste fremtid kommer lagerstyring i Dinero, men er der nogle som har en ide om der gør og om hvornår ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere virksomheder der er igang med at lave lagerstyring til Dinero, så det kommer snart.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin :)

Kan du sige om det bliver om 2-3 mdr, et halvt år, eller mere?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også en af dem der skal beslutte, hvilket regnskabs program jeg skal vælge inden for de næste 14 dage, og har selvfølgelig også kikket på Dinero, men vil helst have et med lagelagerstyring, så kunne også godt tænke mig en tidshorisont hvis det er muligt;-)

 

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh det er også en af de ting jeg ønsker mig rigtig meget.

Hvor langt er det undervejs?

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis du har brug for lagerstyring og evt. flere virksomheder har administrationssystemet Odoo både regnskab, lagerstyring, indkøb, crm og mulighed for at du kan synkronisere din mail og kalender.

Det koster kun kr. 150 per måned per bruger, og det koster ikke ekstra hvis du ønsker at tilføje flere moduler. Du kan prøve det gratis og se om det er noget for dig og læs mere på Albedosoft eller kontakt os på 25101616.

med venlig hilsen

Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare vælge den nye C5 2016 - den koster fra start kun 99,- kr. her får du hele pakken med bogholderi - kunder - leverandør - lager - ordre - indkøb. 

Med en udvidelse til ugegrænset antal posteringer koster den pr mdr. 249,- kr.

 

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan C5 arbejde sammen med Magento ? Jeg vil gerne kunne overføre mine ordre fra min webshop til feks C5, så jeg slipper for en masse tastearbejde.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Kan C5 arbejde sammen med Magento ? Jeg vil gerne kunne overføre mine ordre fra min webshop til feks C5, så jeg slipper for en masse tastearbejde.

- Kim -

Hej Kim,

C5 kan sagtens integreres med Magento så den selv henter ordre, faktura og hvad du nu ønsker, hvis du vil høre mere omkring det må du meget gerne skrive til info@christenseninvest.dk

Rigtig god dag!

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Xena.biz er smart.
Det har lagerstyring, samt bilags indlæsning hvor det selv finder ud af det meste af et købsbilag.
Samt total frihed i design/layout af faktura, tilbud og rapporter.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)