Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento -Problemer med Ultimo theme

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en Magento webshop som er hosted hos Magentohotel og hvor der er installeret et Ultimo tema fra ThemeForest. Et rigtig godt tema med rigtig mange indstillingsmuligheder. Selve temaet virker virker som det skal, på nær opsætningen af farver. Når man ændre farver på tekster, baggrunde eller andet, så slår det ikke igennem. Alle andre ændringer slår igennem som de skal. Er der nogen der har oplevet samme problemer eller har et bud på hvad der kan være galt?

MVH Mads

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Hexio IVS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har selv det samme tema. Det kommer sandsynligvis af at du har slået Cache til på din hjemmeside. Derfor skal du i Back-end gå til System >> CacheStyring

Her skal du opdatere dem alle samt fjerne magento og CSS / Javascrip cachen. Dette gør at nye besøgende ser siden korrekt.

For at du selv kan se ændringerne skal du ryde cachen i din browser, dette gøres enkelt i Google Chrome ved at klikke CTRL & R samtidig

Så burde du være good to go

Med Venlig Hilsen

Morten Ricki Rasmussen

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for indput. Desværre er det ikke det der er mit problem. Jeg har slået cache fra og har tømt cachen i både Magento og Chrome. Jeg har også testet siden på forskellige computere, men farveændringer slår ikke igennem. Alle andre ændringer vises med det samme.

MVH Mads

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Hexio IVS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du ændre farve på ? / Må man se siden?

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bestemt

http://www.ekomposit.dk

Eks. teksten i headeren burde i følge opsætningen være hvid, men den er samme farve som baggrunden.

MVH Mads

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads,

Nu ved jeg ikke hvor meget inde i det du er. Men har du prøvet at tilføje i din custom CSS fil:

.header-container {
   background-color: none!important;
}
.header-container2 {
   background-imagenone!important;
}
.header-container3 {
   background-imagenone!important;
}
Mvh. Anders
EDIT: Okay, der var jeg lige hurtig nok. Troede det var baggrunden der skulle være hvid.
Prøv i stedet lige: 
.links > li > a {
    color#fff!important;
}

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for indsparket. Det er prøvet, men det har desværre ikke gjort nogen forskæld, men tak alligevel.

MVH Mads

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for indput, jeg tror du har peget i den rigtige retning. Jeg kan se jeg har noget konflikt i mellem forskellige CSS filer, så jeg tror bare det er et spørgsmål om og få ryddet op.

Tak for alle indput.

MVH Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)