Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted og få lavet hjemmeside/web butik ?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 07:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:
Nu er en Wordpress/Woocommerce løsning jo ikke uden problem stillinger og risici, de er jo bare nogle andre. Det ikke for sjov skyld at folk går fra feks Woocommerce til f.eks. Shoporama eller at folk uden teknisk kunnen finder det rart at de ikke behøver forholde sig til hosting løsninger og udviklere der forsvinder eller aldrig bliver færdige med ting som de har lovet. Backups som ikke bliver udført, funktioner der ikke bliver implementeret eller som  bare ikke virker ordenligt. Plugins der ikke virker efter man har opdateret osv osv.

Nej det har du helt ret i - men, med denne slags løsninger kan du altid "hælde" udvikleren ud, og finde en anden - prøv bare at tage et kig på de tråde herinde hvor der er en der skriver at han skal bruge hjælp til Woocommerce/Wordpress - det er et af de få områder indenfor IT-verdenen hvor der ikke mangler folk Wink

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine

Da det sikkert er den første hjemmeside du skal have udviklet bør vejledning være et afgørende parameter for dig. Hvilket behov har du? Hvordan præsenterer du dit budskab visuelt på den mest hensigtsmæssige måde? Hvilken platform skal du vælge?

Vi udarbejder professionelle WordPress hjemmesider til fornuftige priser. Vi har igennem erfaring lavet en simpel udviklingsproces, hvor du som kunde bliver vejledt igennem hele forløbet. Det er vigtigt for os at du føler at selv er med til at påvirke det færdige resultat.

Du kan se et udvalg af vores mange refeenver på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Hvis du vil høre mere om vores hjemmeside ydelser er du meget velkommen til at tage direkte kontakt til mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ringe på 27 58 02 92.

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke i processen med din nye hjemmeside :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Så skal du jo være konsekvent og gøre det overalt. Udvikle din egen betalingsløsning for hvad nu hvis ePay går konkurs. Udvikle din egen ISP service for hvad nu hvis TDC går konkurs og de leverer internet til din server. Udvikle din egen email service for hvad hvis MailChimp går konkurs etc. etc.

Det er en sej holdning, men tror aldrig du får lanceret din service/webshop så.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også sende mig en mail.
kontakt@quardonmedia.dk

Beskriv dine ønsker og krav.
Så kan jeg give dig en fast pris. :-)

M.v.h. Sabine

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv ekspertweb.dk

Det er søde og hjælpsomme, og har nogle fair priser, syntes jeg.

Hilsner

Linda

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Fra  VRweb Skrevet kl. 12:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener også at man sagtens kan have en sikker og velfungerende WooCommerce webshop, selvom man ikke besider den store tekniske kunnen. Man skal bare have kontakt med en udvikler/webbureau der hjælper med at varetage de tekniske aspekter der er ved vedligeholdelsen. Jeg er også fortaller for WooCommerce webhops, da der er uanede muligheder med WordPress, til at viderudvikle sin hjemmeside/shop. Smile

Læs mere her om hvad vi tilbyder af webshop vrweb.dk/webshop/

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vayu Robins:
Man skal bare have kontakt med en udvikler/webbureau der hjælper med at varetage de tekniske aspekter der er ved vedligeholdelsen.

Og det kan man da sikkert også:) Så laver man måske service aftale eller betaler for individuel hjælp og så er det jo næsten at "leje" en shop. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bryan Johansson:

Vayu Robins:
Man skal bare have kontakt med en udvikler/webbureau der hjælper med at varetage de tekniske aspekter der er ved vedligeholdelsen.

Og det kan man da sikkert også:) Så laver man måske service aftale eller betaler for individuel hjælp og så er det jo næsten at "leje" en shop. 

Jo men det der er afgørende, er hvad sker der når man af den ene eller anden årsag ønsker at fyrer sin webshop "Partner" - kan man så få sin shop med sig med alle rettigheder, eller skal man ud og lave en ny shop fra bunden af igen.

Jeg mener, hvis jeg fyrer min mekaniker, så beholder han jo ikke bilen Wink

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Jo men det der er afgørende, er hvad sker der når man af den ene eller anden årsag ønsker at fyrer sin webshop "Partner" - kan man så få sin shop med sig med alle rettigheder, eller skal man ud og lave en ny shop fra bunden af igen.

Der en ny e-handelsløsning lad os kalde den ZooCommerce der også er open source. Alle skriger, at det er lige det man skal bruge, Fru Olsen, der lige var lige startet op med sin WooCommerce og havde investeret 20k var ikke bekymret.

Hun syntes det lød spændende med det der nye ZooCommerce og hun havde jo også hørt argumenterne om at man var fri og kunne flytte som man havde lyst til. Så derfor kontaktede hun straks sin Woocommerce udvikler og fortalte ham at hun ønskede at bruge ZooCommerce.  

Noget skuffet blev hun da hun fandt ud af at WooCommerce udvikleren ikke vidste noget om ZooCommerce.

WooCommerce udvikleren foreslog at hun gik ind på noget der hed Amino, hvor hun sikkert kunne finde en der der havde lyst til at hjælpe hende videre.

Efter noget tid fandt hun en ung ZooCommerce udvikler der var ivrig efter at hjælpe med at flytte hendes butik fra WooCommerce til ZooCommerce, men han skulle lige regne på det, hvorefter han ville komme med et tilbud.  

Efter et par dage løb tilbudet ind og noget forbavset blev hun, da hun så, at det kostede 10k +?. at flytte systemet til ZooCommerce. Hun syntes det var lidt mærkeligt, for hun vidste jo det var samme system "open source", og hun var også blevet lovet hun ikke var låst.

ZooCommorce udvikleren snakkede om noget, de kaldte konvertering af template samt eksportering af data og så var der vidst noget med, at importen i ZooCommerce ikke virkede ordenligt.

Men hun var fortrøstningsfuld for hun ejede nemlig "bilen" og kunne skifte mekaniker som hun havde lyst tilBig Smile

Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan godt hjælpe med en lækker billig webshop send mig en mail til mjwebshop@hotmail.com

Mvh Martin

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)