Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt sted og få lavet hjemmeside/web butik ?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Står og skal til at starte op med en web butik, med børnetøj osv.

Mangler en der kan lave en super lækker nem og efter mine ønsker hjemmeside? Hvis prisen ikke er sky høj, ville det jo os være helt perfekt. 

Håber der en der kan hjælpe, eller har et godt tilbud. 

Josefine :)

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaa, har du nogen faste priser eller hvordan ? :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kommer fra Weebio og vi er en ny Dansk Webshop-løsning.

Vi er focuserer på at levere en Brugervenlig og Billig løsning som er hurtigt og komme igang med.

Du kan tage udgangspunkt i en af vores 40 templates/designs som du kan se her http://www.weebio.dk/themes/all

For at fremme interessen for vores nystartede løsning, tilbyder vi lige nu gratis at hjælpe nye kunder i gang. Du kan læse mere om vores tilbud her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx

Synes også det ville være en god ide og se vores videoer her  http://www.weebio.dk/weebio-video-manual

Jeg svarer gerne på spørmål om vores tilbud og dine muligheder.

Du kan kontakte mig på bryan@weebio.dk eller sende en pb

Held og lykke med dit projekt!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 00:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Josefine

Det lyder da spændende !

Der er helt sikkert mange dygtige, også herinde, der gerne kan og vil hjælpe dig - Mit råd til dig er at finde nogle lidt tæt på der har god erfaring med nogle af de mere udbredte løsninger som f.eks Magent, Wordpress/Woocommerce osv, der findes en del. Hvis vælger en af de mere udbredte læsninger er du "friere" stillet fremover, du risikerer ikke pludselig at ende i en situation hvor du har svært ved at finde nogle der kan hjælpe dig.

Sørg også for at du får "kontrollen" med din løsning - jeg ved der er steder hvor man kan "leje" en shop, den slags ville jeg være forsigtig med - hvis du går den vej så skal du ihvertfald gøre dig klart at du afskærer dig fra en del muligheder fremadrettet.

Jeg har samlet lidt tips til hvad jeg mener du bør holde øje med her: http://www.mhn-consulting.com/er-du-i-lommen-pa-dine-udviklere/ - anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Hjorth Nielsen:
Sørg også for at du får "kontrollen" med din løsning - jeg ved der er steder hvor man kan "leje" en shop, den slags ville jeg være forsigtig med - hvis du går den vej så skal du ihvertfald gøre dig klart at du afskærer dig fra en del muligheder fremadrettet.

Skal man være forsigtig med f.eks at bruge Shopify, Dandoman, Smartweb, Shoporama?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 00:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bryan Johansson:
Skal man være forsigtig med f.eks at bruge Shopify, Dandoman, Smartweb, Shoporama?

Det er jo et spørgsmål om valg - jeg ville personligt nok aldrig gøre det.

Jeg vil altid sikre mig, at jeg vil kunne udvikle min forretning i den retning der er rigtig for mig uden nogen form for tekniske bindinger, eller afhængigheder af enkelte leverandører - hvad sker der f.eks hvis sådan en går konkurs ?

Jeg ved der er rigtigt mange der har nogle gode løsninger der, og det er selvfølgelig et spørgsmål om valg for den enkelte - men mange gør sig begreb om de risici og begrænsninger der ligger i sådanne løsninger.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Bryan Johansson:
Skal man være forsigtig med f.eks at bruge Shopify, Dandoman, Smartweb, Shoporama?

Det er jo et spørgsmål om valg - jeg ville personligt nok aldrig gøre det.

Jeg vil altid sikre mig, at jeg vil kunne udvikle min forretning i den retning der er rigtig for mig uden nogen form for tekniske bindinger, eller afhængigheder af enkelte leverandører - hvad sker der f.eks hvis sådan en går konkurs ?

Jeg ved der er rigtigt mange der har nogle gode løsninger der, og det er selvfølgelig et spørgsmål om valg for den enkelte - men mange gør sig begreb om de risici og begrænsninger der ligger i sådanne løsninger.

Yes Helt enig !!

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 00:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Jeg ved der er rigtigt mange der har nogle gode løsninger der, og det er selvfølgelig et spørgsmål om valg for den enkelte - men mange gør sig begreb om de risici og begrænsninger der ligger i sådanne løsninger

Nu er en Wordpress/Woocommerce løsning jo ikke uden problem stillinger og risici, de er jo bare nogle andre. Det ikke for sjov skyld at folk går fra feks Woocommerce til f.eks. Shoporama eller at folk uden teknisk kunnen finder det rart at de ikke behøver forholde sig til hosting løsninger og udviklere der forsvinder eller aldrig bliver færdige med ting som de har lovet. Backups som ikke bliver udført, funktioner der ikke bliver implementeret eller som  bare ikke virker ordenligt. Plugins der ikke virker efter man har opdateret osv osv.


Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,


Det vil jeg meget gerne hjælpe dig med, og jeg vil kunne give dig en rigtig god pris. Skriv gerne til mig, så vil jeg sende dig nogle referencer og cases på tidligere arbejde jeg har lavet. Din hjemmesiden vil blive lavet i Wordpress, som de fleste anbefalder. 

Mvh. Frederik Skovby

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)