Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MailChimp spørgsmål

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-folk

Jeg skal have oprettet et nyhedsbrev (med tilhørende liste), hvilket er gjort.

Dertil har jeg lavet en tilknyttet optin form på Facebook og under hver post.

Derudover laver jeg en page popup, hvor jeg giver en ebog væk imod sign up til nyhedsbrevet. Dvs. denne gruppe skal have en special "final" welcome email, som er anderledes fra den "almindelige" sign up, da den skal indeholde et link til ebogen.

Hvordan hulen gør jeg dette, hvis jeg gerne vil have alle emails i samme liste til fremtidige nyhedsbreve? Det eneste der adskiller sig, er den sidste welcome email de to grupper skal have. 

På forhånd tak, 


Christian

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vidst gøre brug af "Grupper" i Mailchimp. Men er ikke sikker på, at du kan give dem forskellige velkomst mail medmindre du bruger automation.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du kan eksportere dem fra den ene liste og importere dem på den samlede liste. Skulle der være 2 ens mailadresser i mellem så bliver den ene automatisk renset fra når du importerer dem.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene :)

Jeg vender lige tilbage, når jeg har testet foreslagene ud.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mettes svar er nok den hurtigste at implementere nu og her, omend den er lidt kluntet.

Det betyder at du hver gang, inden udsendelse af nyhedsbrev til hele din liste skal lave manuel import, det tror jeg ikke er den rigtige loesning paa den lange bane.

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Jeg har været igang med dit svar, da det, som du selv skriver, vil være den bedste løsning i længden. 

Jeg har fået lavet først version - den "almindelige" sign up - og skal nu have lavet nr. 2, og her går der ged i den. 

Jeg har fulgt guiden, du linker til, men er i tvivl om, hvor jeg går galt. Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det kun embeded code, jeg skal rette i, for at lave en "ny" signup form - jeg skal ikke ændre i Hidden Field for hver ny form, jeg skal lave?

Den første nye embeded kode jeg fik lavet, virker fint. Den anden gør dog ikke. Men jeg kan ikke gennemskue, hvilket step jeg udførte forkert/hvilket step jeg mangler?

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  MetroMand.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kan hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)