Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Min ven og jeg vil gerne lave vores eget tøjmærke, men vi ved ikke hvor vi skal hevende os for at få vores ideer realiseret.
I første omgang drejer det sig om en skjorte. Er der nogen der kan hjælpe?
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Drejer det sig om produktion, design, salg eller hvad?

Derudover vil produktionen af kun en skjorte model slet ikke kunne betale sig.

 

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om produktion af flere forskellige skjorter ..  

Hvor kan man få sat en produktion igang? 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah... ;) Det kan være lidt svært at finde en producent, da du formentligt skal ha' skjorterne lavet i Asien.. Jeg tar' selv til Vietnam på onsdag, da jeg er ved at opstarte firma med egen produktion af tøj (først og fremmest t-shirts) til mænd/drenge i alderen 15-30! Derudover skal jeg også ha' lavet lidt forskellige accessories...

Men sørg for at være velforberedt, når/hvis du får kontakt til en producent... Layouts, skabeloner, evt. pantonefarver til tryk m.m. vil producenten kræve før den kan gå igang med produktion! Du/I skal formentlig også være villige til at bestille en større mængde (250-500 stk) før det vil kunne betale sig - bl.a. fordi startomkostningerne kan være lidt høje..

 

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 11:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg er lokaliseret i Filippinerne, det er super billigt at producere tøj hernede. Hvis i er interesseret så sving mig en mail krillebiatch@hotmail.com

Mvh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan også hjælpe jer med produktionen hvis det er.

Send mig en mail med detaljerne.

mvh

Shami

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Lyder som en god idé.Importerer selv toj fra Tyrkiet pt. så hvis i vil have hjælp skal I bare sige til så vil jeg evt gerne hjælpe jer

mvh

rata

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dig og ven:)

 

Jeg vil da gerne se designet til skjorten, send på maiwand-burhan@hotmail.com, hvis du vil:)

 

 

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

Vi  producerer i Tyrkiet, høj kvalitet og sikre leveringer (tyrkisk ansat) og ikke mindst etiske regelsæt (børnearbejde mv)

Som sagt høj kvalitet til gode priser (antal/pris)

Skriv hvis du vil vide mere . Vi kan producere alt textil.

Allan K

www.mansfield.dk 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg været en tur i Saigon/Vietnam, og jeg fandt en meget fin leverandør, der kan hjælpe mig med mine t-shirts!

Fik lavet en række samples, og eftersom de var super fede og i lækker kvalitet, har jeg nu bestilt mit første parti (egne prints, necklabels, pricelabels, vaskeanvisning, emballage etc.). Leveringstiden på 500 stk. i str. M, L og XL var i mit tilfælde 10 dage, og derefter skal de bare sendes til DK (modtager mine indenfor 10 dage). Er ret overbevist om at priserne i Vietnam ligger et godt stykke under priserne i Kina, Tyrkiet, Østeuropa o.lign., og da jeg samarbejder med en amerikaner, der lever af at formidle kontakter er sproget heller ikke nogen barriere. 

Mht. til betaling skal halvdelen overføres inden produktionen går i gang og resten ved modtagelse, og til information kan samme fabrik også producere skjorter + meget andet...

Send mig en mail, hvis du eller andre skulle været interesseret i at høre mere!

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)