Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg har en god ide til en ny internetshop. Og jeg har fundet leverandører og fået rigtig gode priser.

Jeg skal derfor til at oprette og programere en internetshop. Men jeg har ingen ide om, hvad jeg skal vælge. Der er jo uanede udbydere - men hvor får jeg mest for pengene. Jeg har ikke ret meget (læs NUL) forstand på reklame - Google adwords - osv osv, men kan på nogle udbyderes side læse mig frem til, at de har det med i deres produkt og andre ikke rigitg skriver noget.

Og der findes også nogle "gratis" programmer. Men de virker lidt kedelige i forhold til layout m.m.

Håber på nogle gode input!

P.f.t.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan 

Som du nok allerede har erfaret, samt nævner i din mail, er der nærmest utallige udbydere indenfor e-handelsløsninger. Dit endelige valg skal du basserer på din mavefornemmelse, samt dine ambitioner med din kommede forretning. 

Det er muligt at få udarbejde en funktionel webshopsløsning i et moderne webdesign til en overkommelig pris, såfremt du ønsker at ejer alle rettigheder. Der er modsat også mulighed for at du blot kan "leje" dig ind på i et system - herigennem skal du være opmærksom på at du tit er meget låst ift. funktioner samtidig med at din webshops eksistens er bundet til denne udbyder. 

Hos ErhvervsHjemmesider.dk udarbejder vi moderne og brugervenlige webshops, hvor du får fuld oplæring således at du kan være selvkørende efter lancering. Vi er bekendt med at det kan være svært for dig at sætte ord på alle dine behov, da du åbenlyst er ny i faget. Derfor gør vi meget ud af at du skal føle dig sikker i den indledende fase, således at slutresultatet ender ud med at passe til dine egne forventninger. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på 27 58 02 92, hvis du vil have en uforpligtende snak :-) 

Der findes også gratis programmer - men som du selv skriver er disse tit mangelfulde. Igen handler det om dine ønsker og ambitioner. 

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan.

Jeg kan se, at du umiddelbart ikke har nogen erfaring i webshop-junglen, og det kan bestemt være svært. Jeg driver TimothyMedia, og vi arbejder en masse med hjemmesider. Vi stræber efter, at kunne levere løsninger til selv dem, der absolut INGEN erfaring har - det vil sige, at vi både stiller betalingsløsning, domæner etc. til rådighed. Vores mål er, at lige gyldigt hvilket problem du har, så har du ét telefonnummer du kan ringe til.

Du kan egentligt få udarbejdet en super webshop hos os for kun 2999,00 DKK - du kan se vores priser her: http://timothymedia.com/hjemmeside-udvikling/#webshoppriser

Jeg vil meget gerne høre fra dig, og vil meget gerne hjælpe dig godt igang. Hvis du har nogle spørgsmål, kan du evt. ringe til os på +45 71 99 27 34 eller skrive en e-mail til mig på cto@timothymedia.com. :-)

Go' dag!

Mvh.
Christian O'dwyer

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Allan.

Jeg er helt sikker på at, vi i Diazu vil kunne give dig et skub i den rigtige retning.

Kan jeg få dig til at skrive en mail til sht@diazu.dk, imens kan du kan evt tage et kig på vores priser som starter fra 1499,- & evt noget rådgivning som er gratis.

Held og lykke med din webshop.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Der er jo rigtig mange muligheder og en af dem som ofte bliver anbefalet til folk der ikke ved så meget er Shopify. Jeg kommer fra Weebio og vi er lige gået i luften med en ny Dansk webshop-løsning der hedder Weebio.

Weebio er en brugervenlig løsning og vi er et reelt alternativ til Shopify. I modsætning til Shopify har vi ikke transaktions afgifter, hvor du betaler op til 2% af alt salg. Med Weebio får du dansk bruger interface, danske templates, dansk support og ikke mindst danske videoer.

Lige nu tilbyder vi at lave et design til nye kunder gratis baseret på en af vores 40 templates/designs som du skal se her www.weebio.dk/themes/all

Værdien af vores tilbud er 3495,- og der ikke nogen bindings periode eller forpligtigelser, du skal selvfølgelig være seriøs og have lyst til at bruge Weebio. Du kan læse mere om tilbudet her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx

Weebio koster fra 199,- om måneden og det nogenlunde det samme som Shopify.

Hvis du vil se hvordan Weebio virker kan du se nogle af vores videoer her http://www.weebio.dk/weebio-video-manual ellers prøv hvor simpelt det egentlig er her www.weebio.dk

Vil du vide mere om vores tilbud kan du kontakte mig på mail bryan@weebio.dk eller sende en privat pb.

Held og lykke med dine ide

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror kun det er dig der kan foretage det valg.
Alle har forskellige behov, og det er kun dig der kender dine behov kontra hvad du vil betale for det.

Men du kan altid gøre det fuldstændigt gratis her: www.shoppinnet.com

Ingen shop udbydere har adwords med, andet end måske en skilling til opstart, som google alligevel tilbyder dig i postkassen løbende. Og det er så lidt i det store billede, at det er fuldstændigt ligemeget.

God vind...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)