Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside go´nok?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  www.uniksmykke.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Hejsa til alle,

Jeg er ny i dette univers og håber på en del feedback på min hjemmeside.

Har du tid og lyst til lige at se på min hjemmeside, og så melde tilbage hvad du syntes om den. Også gerne hvad der evt. kunne gøres bedre. Ris og ros modtages som konstruktiv kritik :)

Min hjemmeside er: www.uniksmykke.dk 

Takker på forhånd for din tid Big Smile

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kort kigget på siden, og umiddelbart virker den desværre ret "outdated" og uprofessionel.

Rent teknisk er det jo blandingsprodukt af alle mulige gratis services, hvilket går ud over funktion og æstetik. Det store VISTAPRINT service mærke er ikke særlig kønt/professionelt, og rent funktionelt er siden hverken optimeret til mobil/tablet eller responsiv.

Selve salgsforløbet er ikke særlig optimalt, og der er mangel på en klar og relevant grafisk linje og forløb. Tekst og formidling af produkt og budskab - her også dit håndværk - er ikke særlig godt præsenteret. Det skaber umiddelbart ikke særlig stor interesse eller købelyst.

Jeg vil nok opfordre dig til at prøve nogen andre gratis løsninger som f.eks Shopify, eller søge professionel hjælp til både din visuelle identitet men også selve den tekniske opsætning af din hjemmeside.

Du skal være velkommen til at kontakte mig,


Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

nikolaj@kapteina.dk

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Ja, jeg må også være enig og sige, at jeg umiddelbart synes at din hjemmeside ser forholdsvis outdated ud. Jeg tror dette vil skræmme dine kunder dramatisk, og jeg ser nok, at du er nødt til at gå ud i en anden løsning.

Jeg forstår, at du bruger VistaPrint's hjemmeside-designer. Jeg har aldrig selv arbejdet med den, men jeg er sikker på at den er super brugervenlig.. hvilket du jo har brug for. Jeg kan se, at du lige nu betaler en fast pris pr. måned.

Jeg driver selv et bureau der arbejder med hjemmesider, og jeg kan godt forstå, hvis du ønsker at blot betale én pris om måneden, og så har du alt hvad du skal have. Har du evt. en e-mail, jeg kan skrive på? Tænker, at det er nemmere end at gøre det her.

Ellers kan du få en god hjemmeside-løsning her.

Mvh.

Christian O'dwyer
TimothyMedia

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg må nok også sige at jeg er enige med de andre som har givet bidrag, det ser ikke så professionelt ud. 

Hvis du beslutter dig for at få professionel hjælp, kunne en mulighed være vores gratis tilbud her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx der er ikke nogen binding, den eneste betingelser er at du er seriøs og har lyst til at bruge Weebio webshop løsning som koster fra 199,- pr. måned.

Held og lykke med din side og projekt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Det handler jo altid om ambitioner, tid og budget.

Hvis din ambition er at få en super simpel hjemmeside hvor designet og præsentationen ikke spiller den store rolle så et din hjemmeside / webshop sikkert ganske fin. 

Ud fra et professionelt perspektiv vil jeg dog vurderer, som de andre heri tråden, at du har et godt stykke vej rent visuelt. Ved første øjeblik kan jeg konstaterer du har valgt en løsning hos Vistaprint, hvilket desværre giver dig meget begrænsede muligheder herigennem. Jeg vil ikke anbefale dig denne løsning fremadrettet hvis du virkelig ønsker at eskalerer din forretning. 

Nu hvor du skriver at du er helt ny i dette univers synes jeg at du skal lade hjemmesiden være som den er nu, også forsøge at få lidt kunder og prøve dig lidt frem mellem de forskelige virkemidler for at få noget trafik. Derigennem vil du få noget kundedata som du efterfølgende vil kunne benytte til at få lavet den optimale løsning. Step by step. 

Synes dine smykker er rigtig flotte, så der skal nok være kunder nok derude :-) 

Held og lykke herfra!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve logoet kunne godt bruge en en hjælpende hånd. De andre ovenstående svar, er noget der er værd at tage til eftertanke. Men et cool logo vil hjælpe meget. :)

 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er pæn :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)