Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings løsning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er ude efter en betallingsløsning (Dankort, Mastercard evt. mobile pay, Viabill), til min webshop.

Er der nogen der kan anbefale en løsninger der er pålidlig og sikker ?

Mvh

Kjeld 

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld 

Jeg kan levere en sikker og meget pålidlig og sikker og billig betalingsløsning til din webshop.

Jeg kan også hjælpe dig igang med at bestille indløsere samt installerer den på din webshop.

Skriv til mig på esj@frihauge.dk, så kan jeg helt sikkert hjælpe.

Mvh

Esben

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Med dankort (eller visadankorts dankort del) og lidt højere opstartsomk så skal du finde en NETS løsning da de er alene om Dankort. Ca 80% af al dansk online handel er via dankort/dankort del af visadankot

Test lige dig selv med dine priser og antal for at se - med og uden flueben i dankort i www.kortgebyr.dk hvor du kan se billigste udbyder øverst ud fra egne tal

Se evt også http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvad-er-betalingsgateway-og-hvad-er.html 

vh John hannover

Det er ikke nødvendigt med en dyr og omstændig NETS løsning for at kunne tage de gængse kort. Hvis du vælger at kombinerer en Clearhaus aftale med Quickpay betalingsgetway er du mere end fint kørende. 
Quickpay understøtter følgende betalingsmåder: 
Vi anbefaler næsten altid ovenstående konstellation til vores kunders e-handelsløsninger. Smid mig en mail hvis du har spørgsmål :-) 
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Det er ikke nødvendigt med en dyr og omstændig NETS løsning for at kunne tage de gængse kort. Hvis du vælger at kombinerer en Clearhaus aftale med Quickpay betalingsgetway er du mere end fint kørende. 
Quickpay understøtter følgende betalingsmåder: 

 De måder du viser inkluderer jo dankort - og det gør svaret forkeret

Du kan da aldrig ha dankort som vist her med dankort symbol (og dermed heller ikke dankortdel af visadankort) uden et NETSløsning  - heller ikke via clearhaus og Quickpay - det er ikke muligt - Der skal indløsningsaftale med NETS på hvis du skal ha dankort eller bruge dankort del i visadankort sten sikkert og jo også beskrevet klart af cleahaus og epay osv http://www.epay.eu/paymentforms/dankort-and-visa-dankort.asp 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Simon Børsting Sørensen :

Det er ikke nødvendigt med en dyr og omstændig NETS løsning for at kunne tage de gængse kort. Hvis du vælger at kombinerer en Clearhaus aftale med Quickpay betalingsgetway er du mere end fint kørende. 
Quickpay understøtter følgende betalingsmåder: 

 De måder du viser inkluderer jo dankort - og det gør svaret forkeret

Du kan da aldrig ha dankort som vist her med dankort symbol (og dermed heller ikke dankortdel af visadankort) uden et NETSløsning  - heller ikke via clearhaus og Quickpay - det er ikke muligt - Der skal indløsningsaftale med NETS på hvis du skal ha dankort eller bruge dankort del i visadankort sten sikkert og jo også beskrevet klart af cleahaus og epay osv http://www.epay.eu/paymentforms/dankort-and-visa-dankort.asp 

vh John Hannover

Så du siger derved at man ved den aftale jeg præsentere kun vil kunne servicere 20% af alt online e-handel? Dette mener jeg ikke er korrekt. 

Jeg mener dette indlæg modargumenterer dine påstande omkring Clearhaus: https://helpdesk.quickpay.net/hc/da/articles/203003166-Clearhaus

Det er kun det "rene Dankort" som NETS skal med indover. Jeg skulle bestemt ikke mene at 80% af befolkningen render rundt med sådan et i lommen? 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Så du siger derved at man ved den aftale jeg præsentere kun vil kunne servicere 20% af alt online e-handel?
 

Næ, du læser da vidst ikke hvad John skriver;

Det er direkte forkert at du viser Dankort logoet :)

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John skriver Det er kun NETS som understøtter Dankort, bruger du kortet fra eks. en Cleahaus løsning er det Visa delen fra Visadankortet , der benyttes.

Er man stadig nogle af de få der ikke har Visadankort men et Dankort uden Visa, så er det kun en NETS løsning der dur, til at tage imod disse kort, Og clearhaus vil afvise disse.  

Mvh

Esben Frihauge 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeres erfaring med stripe?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

esjfri:

Som John skriver Det er kun NETS som understøtter Dankort, bruger du kortet fra eks. en Cleahaus løsning er det Visa delen fra Visadankortet , der benyttes.

Er man stadig nogle af de få der ikke har Visadankort men et Dankort uden Visa, så er det kun en NETS løsning der dur, til at tage imod disse kort, Og clearhaus vil afvise disse.  

Mvh

Esben Frihauge 

Helt korrekt. Jeg har tydeligvis misforstået John´s indlæg ift. Dankortdelen. Årsagen til at jeg reagerede var at jeg læste det som om at det var påkrævet med en NETS aftale før man kunne handle med 80% af e-handelskunderne. 
Medgiver at det er forkert af mig at vise det rene Dankort logo i en oversigt i relation til Clearhaus, jeg troede faktisk at dette "logo" også dækkede over en mere bred række af muligheder. 
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)