Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette spørgsmål er sikkert blevet stillet utallige gange før...

Jeg er igang med at starte en ny webshop op...

Og har kig på Wordpress og magento løsningerne, men lidt i tvivl om fordele og ulemperne for det...

Magento har jeg en smule erfaring med... men med wordpress er jeg på bar bund...

Hvad er nemmest af arbejde med? også i forhold til omkostninger

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify er billigt og det spiller bare :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du overvejet en helt tredje mulighed? [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] . Det synes jeg er den nemmeste, hurtigste og billigste måde, at få en webshop op og køre på. Man skal selvfølgelig være opmærksom på, at det koster et abonnement på 29 dollar om måneden, men systemet er efter min mening det mest brugervenlige og letteste at sætte op.

Jeg har ikke det store kendskab til Magento. Men synes personligt selv, at WordPress(Woocommerce er utrolig let at bruge, til at få en flot og velfungerende webshop op og køre. Jeg har dog indtrykket af, at Magento og Woocommerce ikke er SÅ forskellige fra hinanden igen. Så nu hvor du har erfaring med Magento, er det måske den rette vej at gå?

Vil dog igen pointere, at jeg personligt valgte en [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] webshop, da jeg startede min webshop, selvom jeg har kompetencerne til at sætte en Woocommerce op. Det skyldes, at det er nemt og hurtigt at komme igang og, at du får et fuldt køreklart system, hvor alt du skal bruge er integreret. (fx er det hurtigt at få implementeret betalingsmetoder).

Mvh.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WooCommerce, hvorigennem vi har rigtige gode erfaringer. WordPress / WooCommerce er super brugervenligt at administrerer, samtidig med at systemet rummer et utal af muligheder i forhold til funktioner og design. 

Når alt kommer til alt handler det om dit behov. Ønsker du en løsning hvor du for et mindre budget vil have en super moderne løsning ift. design vil jeg vælge WordPress hvis jeg var dig. 

Du kan evt. kigge lidt på de webløsninger vi har på vores referenceliste. Alle disse er bygget i WordPress. Se: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

God aften :-) 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin, 

Bruger du Shopify er der transaktionsafgift på op til 2% på alt salg.

Der er et nu et reelt dansk alternativ til Shopify og den løsning hedder Weebio.

Lige nu tilbyder vi at hjælpe nye kunder igang gratis, du kan læse mere om vores tilbud her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx Og i modsætning tll Shopify har vi ikke transaktions afgifter, men vi har dansk administrations modul, Dansk support, danske templates mv.

DU kan se vores flotte templates/designs her http://www.weebio.dk/themes/all

Og du kan også prøve Weebio her www.weebio.dk 

Har du spørgmål til Weebio kan du kontakte mig på bryan@weebio.dk eller bare sende en pb

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er der et fuldstændigt gratis alternativ www.shoppinnet.com 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

macodox:
Og så er der et fuldstændigt gratis alternativ www.shoppinnet.com 

Har du prøvet det? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale WordPress med WooCommerce. Det er super nemt at komme i gang med også selvom du ikke er hård til koder osv. Jeg har lavet en 100% grayis video serie om det, hvor jeg også kigger på WooCommerce i de sidste videoer. Du kan se dem her: WordPress kursus

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Shopify er billigt og det spiller bare :-)

Er det korrekt at man skal betale fx $29 om måneden plus transaktions omkostninger oveni?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)