Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 kr. til dig som finder en backend programmør til dette projekt!(:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Står sammen med teamet på 3 mand og mangler en backend programmør.

Hvis du tilfældigvis kender til en backend programmør som kunne være interesseret i at høre mere om projektet, ville det være en kæmpe hjælp!

Skal lige understrejes at dette er frivilligt, eller til en lav løn.

Kvalifikationer:

Php, mysql, javascript, html og css.

Hvad går det ud på?

Vores projekt hedder mydeed og er et selvstændigt erhvervsnetværk. Dvs, du kan finde arbejde, skabe arbejde og skabe dit eget netværk af kunder eller andre.

Du kan både fungere som søger eller udbyder efter eget behov…

Vælg overemne, kategori og underemne, hvorefter du kan benytte dig af debatforummet og feedback forummet indenfor det valgte emne

Du kan finde kunder i nærheden af dig selv, lære af hinanden, arbejde online, frivilligt eller for penge. 

Man har sin egen profil, som man kan udfylde med diverse oplysninger samt sine kvalifikationer. 

Man opretter annoncer, som vil blive set af enten søgeren eller udbyderen.

Annoncerne kategoriseres eftersom man vælger "kategori","overemne" og “underemne".

Vi er færdige med alfaversionen og står til at præsentere platformen for risikovilligkapital, som gerne vil investere i markedsføringsdelen i projektet.
Vi har fået rigtig god feedback fra “Martin Thorborg” og andre iværksættere

Til dig som ved at du kender en backend programmør:

Du kan skrive en privatbesked til mig, hvorefter du modtager ansøgningen som du så kan vidersende til personen. Jeg hedder (Mathias Flindt) og på facebook.
Er skrive en besked til mig på amino.
Du kan også ringe til mig på mobil: 61 46 20 10 hvis du er programmør eller har andre spørgsmål.

Hvis det ender med at personen synes om idéen og har de rette kvalifikationer vil vi gerne betale dig 1000 kr. som tak!

Vi skal dog først have snakket med programmøren og fundet ud af hvordan og hvorledes m.v.

Som udgangspunkt søger vi en person som vil gå med i projektet med en brændende lyst til at være med i et fælleskab, baseret på visioner, inspiration og massere af motivation. 
Derfor er det essentielt at vi alle har lige stor indflydelse og arbejder de ekstra timer der skal til.


Mvh.
mydeed teamet(:

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe med at finde programmøren, men jeg kan dog hjælpe med et lille råd.

Skriv gerne, hvad du forventer af programmøren. Altså hvilket programmeringssprog skal han/hun kunne?

Får han noget ud af arbejde ”gratis” for jer?

Spurgte på en anden måde, hvorfor skal han/hun hjælpe dig/jer?


Findes der ikke allerede et open source system, der kan al de ting du nævner ?

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine råd Privat og kontorrengøring(;
Jo men det står netop i den ansøgning som skulle sendes til programmøren hvis en person tilfældigvis kender en backend programmør, som evt. kunne være interesseret ud fra et lille indblik i konceptet via denne tekst.

Ja personen får self noget ud af at arbejde sammen med os. Man siger at teamet er det vigtigste og herved værd at inkludere "fælleskabet". 
Så massere af inspiration, nye opgaver hver dag samt en god løn hvis vi når målet...

Der findes altid konkurrenter og andre spillere på markedet, det er derfor at det nu til dags kan betale sig at gøre det bedre end ens konkurrenter.
Men faktisk er vi firstmovers på en del punkter i infrastrukturen og måden at kommunikere på.

Mvh.
Mathias 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu er kvalifikationer tilføjet. 
Takker(:

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv, om du kan ”finde” nogle frivillige programmører her:
Eksperten.dk
Udvikleren.dk/

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle I ændre det til en "teknisk co-founder" som får samme ejerandel som jer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)