Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste IT system at arbejde med

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg ved faktisk ikke om Amino.dk er det bedste sted at spørge om det, men min første indskydelse var, at det burde det være.... 

Mit spg. lyder:

Jeg er uddannet og arbejder indenfor IT branchen, som software tester. Det har jeg gjort i ca. 3,5 år... Jeg ønsker at komme videre fra test delen, og til

noget mere spændende... jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre her...

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan arbejde med et IT system, UDEN at skulle programmere i det, og som der er høj kurs på ude i markedet...

Jeg tænker noget som SAP, CRM, Microsoft systemer eller noget helt tredje... så længe man er god til systemet og som virksomhederne efterspørger...

Kort sagt: jeg vil være/kan blive rigtig god til at arbejde med et system, men vil ikke sidde og programmere nye features ind i det...

Håber I forstår spg. og kan komme med konstruktive svar... 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har selv arbejdet som SAP Konsulent i mange år, og ja, der er rigtigt mange SAP konsulenter som ikke kan kode, og det betyder egentlig ikke så meget for dem.

Mht sådan lige at skifte "hest", så er det ikke sådan lige at komme til at arbejde som SAP konsulent, og nok heller ikke med Sharepoint og andet - det kræver, som udgangspunkt, noget erfaring - du kan selvfølgelig prøve at søge job hos nogle af de store Konsulenthuse (Accenture, KMD, NNIT, IBM osv) - kommer du med erfaring som Software tester i rygsækken, så er det helt sikkert muligt, her kan du så arbejde dig over i en anden retning på nogle af deres projekter.

En anden mulighed er projektledelse.

Vi hjælper i dag virksomheder og iværksættere med at få realiseret deres projekter - her fungerer vi som projektledere, dvs vi koder stort set ikke, der lader vi vores samarbejdspartnere om. Her i krydsfeltet mellem nørderiet og forretningen er der også et stort potentiale.

Anyway - held og lykke 

//Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SAP og SAS konsulenter har været efterspurgt så længe jeg husker. Ved ikke hvordan det ser ud i dag.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville se på SalesForce. Sidste år var det det største CRM system worldwide med market share på over 18%.

Fordelen ved SalesForce er iøvrigt, efter min mening, at de dækker behov fra iværksætter til enterprise størrelse virksomheder. Så det er nok nemmere at komme igang med som ny konsulent, man kan starte med mindre kunder og arbejde sig op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)