Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste IT system at arbejde med

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg ved faktisk ikke om Amino.dk er det bedste sted at spørge om det, men min første indskydelse var, at det burde det være.... 

Mit spg. lyder:

Jeg er uddannet og arbejder indenfor IT branchen, som software tester. Det har jeg gjort i ca. 3,5 år... Jeg ønsker at komme videre fra test delen, og til

noget mere spændende... jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre her...

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan arbejde med et IT system, UDEN at skulle programmere i det, og som der er høj kurs på ude i markedet...

Jeg tænker noget som SAP, CRM, Microsoft systemer eller noget helt tredje... så længe man er god til systemet og som virksomhederne efterspørger...

Kort sagt: jeg vil være/kan blive rigtig god til at arbejde med et system, men vil ikke sidde og programmere nye features ind i det...

Håber I forstår spg. og kan komme med konstruktive svar... 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har selv arbejdet som SAP Konsulent i mange år, og ja, der er rigtigt mange SAP konsulenter som ikke kan kode, og det betyder egentlig ikke så meget for dem.

Mht sådan lige at skifte "hest", så er det ikke sådan lige at komme til at arbejde som SAP konsulent, og nok heller ikke med Sharepoint og andet - det kræver, som udgangspunkt, noget erfaring - du kan selvfølgelig prøve at søge job hos nogle af de store Konsulenthuse (Accenture, KMD, NNIT, IBM osv) - kommer du med erfaring som Software tester i rygsækken, så er det helt sikkert muligt, her kan du så arbejde dig over i en anden retning på nogle af deres projekter.

En anden mulighed er projektledelse.