Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop-haj søges til lidt af hvert. Hvem kan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er selv programmør, men jeg orker ikke/har ikke tiden til selv at nørde mig frem til løsningerne. Så nu slagter jeg sparegrisen og søger en regulær Prestashop-haj til hjælp til lidt af hvert. Hvem kan magte opgaven? Kan du anbefale nogen? Jeg er ikke interesseret i en newbie, som ender med at koste mig en formue, så fortæl mig gerne, hvad vedkommende har løst for dig.

Foreløbigt har jeg brug for hjælp til følgende:

SSL: Jeg har problemer med det tilkøbte SSL-certifikat - ifølge Prestashops support hænger det sammen med mit tilvalg af multishop, ifølge andre hænger det sammen med manglende multi-SSL certifikat. Det kan jeg ikke selv blive klog på.

• Storebuddy-integrationen: Lukkede (afsendte og betalte) ordrer kommer ikke igennem til Dinero, og Storebuddy mener det hænger sammen med SSL-certifikatet

• Mails med ordrebekræftelse: Har fejl/mangler

Faktura: Har fejl/mangler

• Pakkesedler: Har fejl/mangler

• B2B-salg: Ønsker Prestashop klargjort til B2B-salg

• Flere valutaer: Ønsker automatisk opdatering af valutakurser igangsat

Google Analytics-modulet: Melder fejl, når jeg forsøger at installere/opsætte modulet

• SendInBlue-modulet: Har tidligere virket, men ikke længere

Jeg har valgt Prestashop Cloud for at slippe for en masse vedligeholdelse selv, men hvis ovenstående kun kan løses ved at hente installationen ned "fra skyen", så er jeg lydhør overfor forslag til valg af løsning/hosting, mm.

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte

Lyder som en opgave for os, kontakt os på netglobe.dk

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Netglobe:

Hej Ditte

Lyder som en opgave for os, kontakt os på netglobe.dk

Herligt - tak. Jeg er på vej til næste kunde, så ringer senere. Fortæl mig i mellemtiden, om I også kan løse mine problemer - eller om Netglobe kun tilbyder et alternativ til den løsning jeg allerede har i form af Prestashop Cloud?
Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte. 

Vi kan  løse overstående problemstillinger som du har beskrevet og vi rådgiver dig fra start til slut :)

Skriv endelig til os, hvis det bliver aktuelt.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)