Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe firmaer med at opdatere og vedligeholde deres sociale medier.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Nikolai.

Jeg har gået og tænkt lidt over om der kunne være lidt penge i at hjælpe folk med at opdatere, og vedligeholde deres sociale medier.

Sociale medier vokser, og vokser jo for hver dag der går. Så jeg tænker hvis fx et VVS firma var på facebook, om det så ikke kunne skaffe nogle af de lidt yngre kunder?

Hvad syntes i?

TAK

MVH Nikolai.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, idéen er som sådan god. Omend ikke ny.

Jeg tror du skal tage det take på det, at dette kunne være noget du skal gøre ikke fordi der er "lidt penge" i det, men fordi du har en dybdegående passion og viden indenfor sociale medier.

Jeg tror, at det kræver en ret stor viden omkring sociale medier såsom Facebooks algoritmer og hvordan man kommunikere effektivt med brugeren. Dernæst skal du vide en masse om den virksomhed som du hjælper - der er jo forskel fra VVS firma til VVS firma - og hvad gør lige præcis dét VVS firma så unikt, at folk skulle følge det. Dernæst skal der ligges en overordnet strategi med den enkelte virksomhed, hvor sociale medier indgår som et led og værende en salgskanal. Så denne marketingplan og hvorledes disse fungerer skal man også have på plads.

Held og lykke med det :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange benytter kommunikations studerende fra uni, ansat på deltid til den slags opgaver.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)