Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene 2000kr. om måneden?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står faktisk og mangler nogle tekster. Kontakt mig i privat besked hvis det har interesse.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker næsten som de fleste har en standardmodel for at komme i gang. De starter med at poste et "introtilbud" på amino, i Facebookgruppen eller et tilsvarende sted, hvor de tilbyder tekster til en lav pris (typisk 15 øre pr. ord, men jeg har set det helt ned til 8/10 øre). Lav evt. et tidsbegrænset tilbud som varer i en uge, og gælder hvis man bestiller mindst 5000 ord eller lignende.

Læs evt. tilbage i Facebook gruppen, så vil du se en masse eksempler.

Med lidt øvelse er det ikke svært at skrive typiske SEO tekster, selv om emner man ikke ved meget om, men hvis jeg var dig, ville jeg skrive hvilke områder du har særlige kompetencer på. Det kan være sportsgrene, din uddannelse, SEO, Wordpress, Bacardi Breezer etc.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Fredtoft. 

Jeg startede selv for 7-8 år siden med at skrive tekster, for at kunne bo her i Thailand. 

Den dag i dag har jeg flere virksomheder her og det hele startede med tekster :) 

Så bare kom i gang, så skal det nok lykkedes ;)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henvis en kunde til Weebio, der køber en af vores design pakker, så udbetaler vi minimum 2000,-  plus 20-40% cashback pr. måned.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at: Nu er du igang!

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er god med wordpress, så kan jeg godt have et job til dig, der giver minimum 4.000 om måneden :)

Skriv på 12ga@hotmail.dk hvis du er interesseret :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav 1-2-3-4 små niche sider om et lille emne. Skriv nogle gode tekster, guides, artikler osv, evt suppler med billeder, videoer og andet.

Smid lidt affiliate links på og evt adsense, og så vil du hurtigt opleve, at du med lidt ugentligt arbejde kan oparbejde en indkomst på 300-1000 kr pr side pr mdr. Det vil give det beløb, som du søger. Og jo mere du arbejder på siderne, jo mere kan du også øge indkomsten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AS-Polering & Rengøring

Jeg har sendt dig en privat besked (PB) - når du skal bruge tekster til erhvervsformål, tænker jeg med det samme på SEO-tekster til din hjemmeside, så det skrevne ord rent faktisk også får effekt. Eller måske det nærmere er tekster til flyers og brochurer.. Har sendt dig en besked i hvert fald.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sender mig en PM med dit Skype ID og så har jeg et job til dig, der kan give dig op til 6.000 i måneden alt afhængigt af hvor meget du gider at lave. Det handler om at skrive artikler :-)

Du skal dog have et CVR nummer :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav noget affiliate! Det er sjovt, spændende og du kan hive store frugter fra dig i løbet af forholdsvis kort tid. 


Indenfor 1-2 måneder kan du godt lave 2-3.000kr. månedligt PASSIVT.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)