Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af livsstilblog - where 2 go?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminos :-)

Jeg har arbejdet på et projekt med opstart af blog.
Domænet er klar, men men men.. Jeg vil gerne vide, hvor det er nemmest at finde opstart til ny blog, hvor muligheden for at komme i forbindelse med de sociale medier er connected (facebook, twitter og instagram)

Mange vil nok nævne wordpress, men jeg ønsker at få lavet min egen unikke side - mod betaling, så er jeg klar på at få dette op at køre på sigt (:

ved siden af vil jeg gerne have reklame ind for virksomhed/samarbejdspartner, så det skal der være plads til - og mulighed for at jeg selv kan lege med ;)

Vi snakker altså adsense m.m.

Nogen gode råd til hvor jeg kan starte henne?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, med Wordpress kan du jo netop lave din egen unikke side.

Desuden findes der et hav af plugins og widgets, som netop kan linke din blog op til diverse sociale medier, adsense og jegskalkommeefterdig.

Wordpress startede jo oprindeligt som en bloggingplatform (og bliver nu også brugt som et egentligt CMS-system til bla. hjemmesider) - så det ville faktisk være helt hul i hovedet ikke at bruge Wordpress til netop det du skal have lavet.

Jeg bruger en udvidelse/frameset/tema, der hedder 'Enfold'. Det er meget intuitivt at bruge og giver dig bla. mulighed for at lave vidt forskellige layouts på hver enkelt blog-post, hvis du altså har tænkt dig at gøre noget ud af designet. Det vil jeg anbefale.

Og ellers, så start med at gøre tingene lidt ad gangen. Du kan evt. hyre én til at installere Wordpress på dit site og hjælpe dig med at komme i gang - og derefter kan du sætte dig lidt i hvordan Wordpress fungere og med tiden gøre mange ting selv.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er den perfekte platform for det du ønsker :) og som det allerede er nævnt, kan du sagtens få din helt egen unikke side, selvom det er dyrere end hvis man kan leve med et købt design fra f.eks. ThemeForest.net, hvor man så tilpasser det så meget man nu kan efter dine behov.

Du skal være velkommen til at hive fat i os hos Cleverweb.dk http://cleverweb.dk/kontakt/ eller du kan prøve Amino Freelancer :)

 

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en webdesigner der kan lave dit eget WordPress tema med de funktioner, du har brug for, og det look du gerne vil have. Jeg kan slet ikke se, hvorfor man ikke skulle vælge WordPress, hvis man primært vil blogge.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart også det som jeg tænker (:
Det er dog bare lige det med at finde en designer til prisen.
Har alle ideer noteret og et klart billed af hvordan jeg ønsker siden skal se ud (:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)