Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Kopiere" vennelisten fra Facebook, hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære eksperter

Jeg har lidt svært ved at formulere dette spørgsmål, så jeg forklarer lige min situation først.

jeg er ved at få ud viklet et kommunikationsforum, hvor man skal kunne logge ind med sin Facebookprofil, ligesom man kan så mange andre steder. dette ser jeg ikke det store problem i, selvom jeg ikke ved hvor man gør endnu.

Det jeg gerne vil have tilknyttet de brugere som logger ind på mit forum, er de enkelte brugers Facebook vennelister. Den funktion jeg præcist skal bruge, er at jeg som bruger kan se hvilke venner jeg har tilfælles med en pågældende bruger. ligesom tinder (dating) fx. Nogen som ved hvordan jeg kan få adgang til/tilkøbe mig, denne integratien med Facebook? 

Håber det er til at forstå :) ser frem til at høre alle gode råd og vejledning!

De bedste hilsner, Thorbjørn

ps: til aminoadmin som flytter dette opslag, så har jeg mener svært ved at kategorisere det. Beklager på forhånd !

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebooks GRAPH api, kan hvis du får brugerens accept tilgå mutual friends uden at skulle betale for det.

Dvs hvis A,B og C er brugere på dit site, vil A kunne slå B op, den vil returnere en liste af brugere som de har tilfælles, denne liste skal så sammenholdes med brugere på dit site og hvis C er på listen vil du kunne vise dette.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)