Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke ændre signatur

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan stadig ikke ændre mig signatur. Den siger hele tiden, max 3 eksterne links og 1 intern link.

Denne sætning kommer, om der er 3 eksterne links og 1 intern, men også hvis der slet ingen links er... 

Jeg vil snart gerne have ændret min signatur, og jeg har forsøgt i snart 6 mdr nu, men det lader ikke til at være muligt :/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

er der evt nogen af dine eksterne/interne links/signatur - som går til en side med reklamer?

Jeg ved, at et link til en side med affliate f.eks ikke går igennem - fair nok - kunne det være det. Alle links skal, som jeg oplever det, være direkte links - ingen videre affiliate eller andet?? Bare et af dem har det - så går den ikke igennem   (det virker så bare ikke sådan hvis den kommer helt uden links, med mindre det måske er signaturen der linker til affiliate/reklame videre?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det have noget at gøre med, at to af dine links linker til den samme solbrillebutik? Prøv at slette Tom Ford-linket..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - jeg ser lige, at John også har to links, som linker til det samme domæne - så det er nok ikke dét..

(Og så har jeg iøvrigt et spørgsmål - undskyld - men noglegange kan jeg rette i mit indlæg og andre gange ikke, som f.eks. nu, da jeg prøvede at tilføje denne tekst til mit tidligere indlæg. Jeg forstår ikke helt logikken..)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Kan det have noget at gøre med, at to af dine links linker til den samme solbrillebutik? Prøv at slette Tom Ford-linket..

Jeg har prøvet alt, selv at slette alle links, nada virker :/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

er der evt nogen af dine eksterne/interne links/signatur - som går til en side med reklamer?

Jeg ved, at et link til en side med affliate f.eks ikke går igennem - fair nok - kunne det være det. Alle links skal, som jeg oplever det, være direkte links - ingen videre affiliate eller andet?? Bare et af dem har det - så går den ikke igennem   (det virker så bare ikke sådan hvis den kommer helt uden links, med mindre det måske er signaturen der linker til affiliate/reklame videre?

vh John Hannover

Jeg har 3 links til mine webshops + et til min ekspertblog her på Amino... Jeg har ingen affiliatesider mere, de er solgt fra, så det er ikke fordi, at jeg linker ulovligt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så kan jeg ikke se svaret - (ud over at man jo kun kan ha 3 links ialt men ved ikke om link til ekspertblog tæller) Vi kan jo gøre Martin opmærksom på tråden, han vil givet hjælpe dig Morten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bedt Morten kigge på det :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)