Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsdata (ringelister, regnskaber, kontaktdata) Nyt produkt er snart på banen til alle små og ny iværksætter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allesammen

Jeg vil gerne have PM fra jer alle som ønsker adgang til markedsdatabaser til fornuftige priser og vi kommer snart på banen, med et nytænkende markedsdata som har konkurrence dygtige priser og vi ønsker derfor PM fra jer alle som ønsker adgang via vores produkt som snart kommer på banen kære iværksætter.

Der findes desværre mange virksomheder derude som tager kassen for dataer og for små & nyiværksætter ender det tit som en udfordring med alle de dyre priser på markedet, men vi vil gøre det anderledes og vi har allerede en del relationer der venter til vi kommer på banen.

Send mig venligst PM og vi vil kontakte jer hurtigst muligt.

Hilsen

Leadmarkedsdata

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skete der med dit project? En google søgning efter Leadmarkedsdata giver ikke rigtig noget info...

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ezad Berzan:
Send mig venligst PM og vi vil kontakte jer hurtigst muligt.

Desværre nej, et forum som amino er som udgangpunkt til at dele viden og erfaringer - hvis du vil holde dine kort tæt til kroppen er det helt ok - så skal du nok bare finde dine leads et andet sted.

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Fra  Friskbrygget.dk/Friskpresset.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvis de leads, der er interesseret i at pleje deres personale med muligheden for at presse deres egen friske juice, så sætter et lille stjerneskud efter navnet, så vil vi få det meget nemmere....

😆 

Ellers må du gerne kontakte mig

Venlig hilsen

Friskpresset.dk 

Ronny Banerjee

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)