Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: Telefon sælgere hvad gør I....?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg her et enkeltmandsfirma der er kun mig, jeg er sød og taler pænt til alle der ringer og vil snakke uanset om det er en håbløs kunde man der ikke kan bestille på min hjemmeside og skal guides lidt.
 Det tager jeg pænt.

Det samme gør jeg med de utallige telefonsælgere der ringer og vil sælge telefoni, forsikringer og grøn strøm.

De ringer fra Telia, Telenor osv. og vil sælge billig telefoni og telefoner til alle medarbejder. De gider ikke engang undersøge at det er et enkeltmandsfirma.

Jeg taler jo pænt til dem og hører hvad de siger og siger pænt nej tak osv. men alligevel så forstyrrer de midt i mit arbejde og jeg ville ALDRIG købe eller sige ja til en telefonsælger eller en der står storcentret og sælger grøn strøm.

Men det forstår de jo ikke så derfor har jeg prøvet mange situationer og sig f.eks.:

- Jeg skal tisse kan ikke snakke nu (så ringer de jo bare senere)

- For mobil selskaber f.eks. at jeg aldrig kunne drømme om at blive kunde hos dem så længe de støtter X fodboldklub i superligaen (dette virker ofte bedst da det har de ikke noget modsvar på i deres papirer da det er følelser) 

- Eller dem der sælger strøm i storcentret og via mobilen kan jeg sige at jeg aldrig køber noget hos nogen der er nød til at stå og sælge sig som en prostitueret i detoffentlige rum. (det forstår de også men bliver lidt mere negative hvilket jeg godt forstår for det er også groft og langt over hvad der ligger til mig)

- Jeg har også prøvet at svarer "Hvorfor" til alt hvad sælgeren siger for det kan man næsten svare til alt men det er jo også barnligt.

Hvad gør I har I nogle erfaringer jeg har mange gange når de ringer også bare pænt bedt dem om at fjerne mig fra den liste de ringer op efter men det holder ikke så længe.

Har I nogle ideer jeg tænker måske man skal sige at de bare skal sende mig nogle papirer/tilbud med alm. post også kontakter jeg dem (hvad jeg så ikke gør) eller hvad kan anbefales.

Jeg har det skidt med at være grov for man ved jo aldrig hvor ens næste kunde kommer fra. Men jeg gider ikke blive generet.

Det kan sku pisse mig af idag alene har jeg haft et forsikringsselskab og en strøm-sælger.

/Magnus

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag telefonen. Sig nej tak det er ikke noget for mig. Læg røret på uden at sige mere. så er sagen slut på 3 sekunder og sælger vil skrive i deres database du ikke ønsker noget.

Giver du dem et lille håb kommer du på "ring tilbage i fremtiden listen"

Tro mig det er ikke noget der kommer til at bide dig i røven senere, og de telesælgere bliver udsat for det 50 gange hver dag.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)