Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt simpelt look til LogistikForum.Org - hvad siger I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

LogistikForum.Org med nyt look. Indholdet er migreret fra Simple Machines Forum (SMF), som er e god gammeldags PHP-forum-platform til Drupal, som er en php-baseret indholdshåndteringsplatform.

Hvad siger I, kan det bruges?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil vildt gerne have videoen på højre side, hvis den absolut kan være der. Min første tanke var "Reklame, lige der, hvorfor?" hvorefter jeg indså, at det var en video :) Ikke så indbydende.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt lide farvene - det sorte, orange og grå passer godt sammen.

Jeg har lige et par forslag til nogle forbedringer. Jeg synes du skal fjerne sidebaren, og så lave siden full width. Det spiller heller ikke helt på mobil. Jeg tror også det ville hjælpe lidt, hvis du fik oversat de engelske ord til dansk.

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt nok forvirrende at se på, og ikke super skønt.

sorry

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbagemeldingerne.

Noget af det i påpeger skyldes at den er forsøgt optimeret til PC og mobil samtidigt, som en hybrid. Det bliver ikke altid godt. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)