Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne konto i tysk bank - med dansk adresse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej - jeg har brug for at åbne en konto i en tysk bank for at kunne få indbetalt penge for et agentur jeg er en del af - nogen der kender til en sikker og gerne billig løsning? Takker på forhånd - og venligst Lønne

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun med danske adresse, og uden job relationer i Tyskland får du ikke lov til at åbne en konto. Har også forespurgt om det samme i Tyskland.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en konto i en tysk bank, bliver du nok ikke fri for en tur derned - ligesom næsten alle andre steder. Pga. hvidvaskningsloven så kræver det personligt fremmøde. De fleste konti plejer vel at koste under 10 euro om måneden, så det er intet der sprænger budgettet.

Jeg er ikke selv kunde i Danske Bank, men ved at de i hvert fald før i tiden tilbød at oprette en tysk konto. På den måde vil man jo kunne have det hele samlet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to muligheder.

1. Opret en Euro konto i den bank, som du allerede har. Den fungerer på lige vilkår med en tysk konto. Bemærk at alle overførsler B2B idag er via IBAN og SWIFT, også internt i Tyskland, dvs der er ingen fordel ved at have en tysk konto, såfremt du ikke får indbetalinger fra private personer, eller skal betale private personer...

2. Smut ned i en af de mange tyske banker, tag alle papire, kørekort, pas mm med, og få dem til at oprette en konto, mens du er der. Det tager 30 min, og så kører det :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)