Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til deleøkonomi - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er vild med tanken omkring deleøkonomi, det lader til jeg ikke er den eneste. Jeg ser det som en win-win-win situation - alle er glade.

Jeg har fundet en niche, som jeg vil kaste mig over.

Spørgsmål: Disse platforme, kan de købes færdige ligesom en færdig webshop - klar til at smide sine produkter ind i ? 

Jeg syntes sitet www.kidup.dk og www.gomore.dk minder utroligt meget om hinanden.

2. spørgsmål: Kan jeg købe den platform magen til, for så at smide mit deleøkonomi's projekt derind?Eller er det den lange vej med selv at udvikle et site?

God dag... Simon 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Philip fra KidUp her - vi er vildt glade for at blive sat i kategori med GoMore, og endnu mere vilde med at du kan lide vores hjemmeside. Jeg er desværre ked af at skuffe dig, vores hjemmeside er "hjemmelavet" af vores egen developer, og jeg er sikker på at GoMore heller ikke har benyttet sig af en form for template. Det er de for dygtige til! :)

Grunden til man (og vi) ikke bruger et template, eller en pre-lavet platform er at vi hele tiden er på farten, vi ændrer os og laver nye tiltag. Derudover skal vi - forhåbenligt snart - skalere til flere lande, og der tør vi ikke være afhængige af et system vi ikke selv har udviklet.

Håber det var svar nok! :)

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip.

Mange tak for svar, super fedt at få det fra netop dig/jer.

Set udefra, når jeg besøger Gomore eller Kidup kan jeg ikke se at Gomore har haft længere tid end jer til udvikling af sitet - hatten af for det!

Jeg regnede egenligt også med at i selv havde udviklet sitet, det lader jo til i er et stærkt team.

Jeg har desærre ikke kompetencer til at udvikle et site, så jeg må på jagt efter en dygtig developer som evt. vil være partner i mit deleøkonomi's projekt.

Hvis du evt. har en i dit netværk, er jeg meget interesseret i at blive sat i forbindelse med vedkommende.

Jeg ønsker jer alt det bedste og håber Kidup ruller sig ud, land for land.

Simon

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Simon

Ja du kan godt købe færdige "kopier" af mange af de succesfulde dele-øko løsninger.

Jeg har været involveret i et projekt oven på en über-klon tidligere - min erfaring er at det kan godt være at disse er billige at købe, men de kan være rigtigt dyre at få til at virke som du gerne vil have det.

I det konkrete projekt endte vi med at skrotte koden til app'ene og lave dem helt forfra igen - prisen her blev derfor væsentligt højere end hvad vi ville kunne havet lave dem for hvis vi var startet helt forfra.

Derfor, glem alt om at købe en "klon", det bliver simpelthen for dyrt, djævlen ligger i detaljen, og der er garanteret flere områder både under kidup og gomore der ikke lige passer med dit koncept + kvaliteten af de klons man kan købe er typisk ret ringe

Anyway

Held og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Mange tak for svar, det er netop input som dette jeg gerne ville høre om. Når man vil gå fra "offline" til "online"  iværksætter er det sgu noget af en jungle at skulle finde rundt i. 

Med dit og Philips svar, er jeg allerede blevet klogere.

Jeg vil på jagt efter en person med kompetencer indenfor webudvikling, for måske at lave et partnerskab.

Det har bare på mig virket tåbeligt at skulle udvikle noget som eksistere i forvejen. Men jeg kan godt se man er nødt til selv at have hånden på rattet, i forhold til selv at kunne forme sitet hen ad vejen.

Tak igen - og god dag til dig Morten.

Simon

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Held og Lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)