Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside optimering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

BastianJ:

BastianJ:
Billederne er fundet direkte fra google

Her er mangel på informations søgning fra min side, billederne og teksten er selv lavet. 

Venlig hilsen Bastian

har du selv taget billederne eller har du fundet billederne på google? For så er der højst sandsynlig en eller anden gut der har rettighederne til det :)

du kan evt. besøge flickr.com hvor du kan finde lovlige billeder at bruge (inde på Flickr: det skal stå til højre under billederne CC, hvis der står copyright er det ulovligt at bruge)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke synes at den er hverken flot eller professionel. Det skal naturligvis ikke tages personligt, da det jo blot er et wix.com layout. Jeg ville på ingen måde vælge at benytte wix.com, hvis jeg havde som intention at drive en seriøs virksomhed. Men får naturligvis som regel hvad man betaler for, og som du selv nævner, "Wix billigste tilbud", er altså ikke vejen frem i min optik.

Jeg ville nok vælge, at kaste nogle penge efter en flot hjemmeside, som på den lange bane nok hurtigt ville tjene sig ind.

I har et rigtig fint domænenavn og det fortjener også en rigtig flot hjemmeside.

Min anbefaling er derfor, at drop wix.com og lav / få lavet en WordPress hjemmeside. Hvis i allerede har købt et webhotel, så kan man installere WordPress gratis og efterfølgende enten købe et flot tema eller vælge et gratis. Der er altså ikke de store omkostninger forbundet med det.

Hvis i ønsker hjælp til, at få sat en WordPress hjemmeside op, er det noget jeg godt kan hjælpe med til en ganske billig penge og så spare i også for et wix.com abonnement i det lange løb.

Mvh. Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne er taget fra en hjemmeside hvor billederne står til fri rådighed, og teksten er selv tilføjet fik jeg at vide i går aftes.

Venlig hilsen, Bastian.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)