Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside optimering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Min kæreste blev i år 2015 uddannet life- og stresscoach.

Hun startede derfor op selvstændigt og ville derfor selvfølgelig også have sig en hjemmeside. Wix billigste tilbud blev derfor taget i brug. Hun er stadig i tvivl om hvordan den skal se ud, da der ønskes et professionel og attraktivt look. Men her er et udkast, dog desværre stadig med wix reklamer da det koster dét ekstra om måneden for at få dem fjernet. Disse ønskes selvfølgelig fjernet ved det færdige resultat. 

Hjemmesiden: http://www.coachforchange.dk/

Her ønskes konstruktiv feedback og hjælp til optimering og forbedringer af design og brugervenlighed. 

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillykke med den nye hjemmeside!

Jeg kan godt lide at den er klar og overskuelig. Synes dog ikke farvevalg er attraktivt. Det kan sagtens være en simpel farveskala, men måske noget mere opløftende? Der findes info på nettet om de forskellige farvers virkning og anvendelse.

Måske tænker I i de baner allerede og har bare ikke implementeret det, men det er supervigtigt også at have mulighed for at vende tilbage til besøgende, så husk en email tilmelding - måske i bytte for en kort gratis prøvesession?

Bedste ønsker

Halina

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halina. 

Mange tak for din respons.

Tanken med valg af farve(r) har vi været vidt omkring med, vi har desværre bare enormt svært ved at komme frem til et fornuftigt resultat som samme tid ser meget indbydende ud, men på samme tid forholdsvist lyst. Her ønskes bestemt ikke for mørke og dunkle farver.  

Rigtig god idé med e-mail tilmeldingen i bytte for en kort gratis prøvesession! Det vil med garanti tages op med hende senere. 

Det kunne også være noget gratis intruduktion over Skype eller lign. Så fokusperson og Coach kunne se hvem hinanden er inden man springer direkte ud i en session.  

Venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes der mangler et billede af din kæreste - noger personligt, så kunderne kan se hvem der står bag.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

God idé, så kan man se hvem man skal sidde og tale med. 

Det ville i hvert fald berolige mig lidt at jeg har set personen først. 

Vh Bastian 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian 

Brugervenligt og overskueligt site, hvis man ser bort fra reklamerne :-) 

Jeg savner dog i den grad nogle personlige billeder, eller nogle andre visuelle præsentationer af ydelserne. Endvidere synes jeg et den brune farve bliver meget tung i topbaren. Hvis brun skal benyttes, bør i måske overveje hvorvidt I kan bruge den som mere sekundærfarve. 

Held og lykke med sitet! 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Farven virker ikke særlig godt i forhold til hvad siden skal bruges til. Så farven på designet og teksten.... Der er lavet analyser på, at sort tekst på hvid baggrund er det bedste. Dette er i forhold til hvor meget folk "gider" at læse.

Coachingsiden: Jeg vil nok indsætte nogle afsnit (som på stresscoaching) - det er rigtig meget tekst at læse på én gang :)

Ang. teksten på jeres billeder. Hvis i benytter www.canva.com kan i få en rigtig lækker font samt bibeholde kvaliteten, medmindre at I har råd til photoshop og tid til at lære det at kende.

Udtalelser: Fedt med udtalelser! Kan i få billeder på af personerne? Kunne være det bedste!

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Der har været mange samtaler omkring hvilken farve den øverste bar skal have. 

Jeg er ovre i noget lys blåt ~  Hvor hun er lidt mere til noget lilla, grønt osv. 

Hvad ville efter din mening være godt til den øverste bar?

Vh

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det kan du have helt ret i, det kan godt virke som en lidt lang smøre at komme igennem. Mange tak :-) 

Billederne er fundet direkte fra google da vi ikke selv har været sådan særlig kreative omkring disse. (Mangel på computer kunskaber) - Så mange tak for hjemmesiden!

Af de to udtalelser som er indtil videre ønskes af den private person fra Aarhus at forblive anonym i det mange ser det lidt som et "Tabu" at gå til personlig hjælp, desværre. 

Venlig hilsen Bastian

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BastianJ:
Billederne er fundet direkte fra google

Her er mangel på informations søgning fra min side, billederne og teksten er selv lavet. 

Venlig hilsen Bastian

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)