Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop junglen

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt, det vil jeg lige tjekke ud. Ja det er rigtig mange penge og svært at finde ud af om man også får det rigtige for pengene 

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:

Hej Pernille

Du lyder som en, der ikke har den store tekniske indsigt :-) Ud fra den antagelse, vil jeg klart anbefale dig, at få en SHOPIFY webshop. Shopify kan let håndtere alle de ting du efterspørger og så koster det kun 29 dollar om måneden. Jeg ville ikke ved mine fulde fem tage i mod nogle af de ovenstående tilbud, når noget så genialt som Shopify findes. Med Shopify er alt funktionalitet på plads, så du skal i bund og grund blot betale dig fra, at få tilpasset designet, sådan som du gerne vil have den skal se ud. Det bør kunne gøres for et par tusind. At bruge Shopify er ligeså let som at klø sig i r****.

Her kan du se eksempler på webshops lavet i Shopify

Hvis du har lyst til at prøve kræfter med Shopify kan du oprette en 14-dages gratis prøveperiode her.

Husk på, at det ikke er for sjov, at Shopify er den største hosted webshop løsning der findes og er blevet det på rekord tid. Med shopify behøver  du heller ikke købe et webhotel, da de hoster shoppen for dig, og du skal blot købe et domæne som du får til at pege over på din Shopify webshop.

Jeg har tidligere drevet en webshop i Shopify ved navn Trendset.dk

Nu hjælper jeg andre med at starte deres egen webshop og med min hjælp kan man for et par tusind få en skræddersyet webshop løsning i Shopify og jeg tilbyder ligeledes at undervise i brugen af systemet. Grunden til, det er så billigt er, at hele systemet jo er fuldstændig køreklart og, at jeg blot skal modificere designet. Ingen bør betale 100.000 kr. om året for en webshop. Ikke engang helt store firmaer og SLET ikke små iværksættere.

Hvis du skulle være interesseret i at få større indsigt i det at starte og drive en webshop, skal du være velkommen til at downloade min gratis e-bog her. Den er rigtig god, hvis man er nybegynder på området.

Mange gange held og lykke med det.

Hej Martin.

Jeg har tjekket det ud og fundet et tema jeg synes var fedt. 

Jeg kunne ikke få mit domæne derover grundet de kun vil have pegedomæner. Min udbyder tilbyder ikke pegedomæner så jeg skal finde en anden host.

Shopify sagde de kunne tilbyde en for 13 usd om året men det var kun til com domæner. 

Så nu må jeg finde en udbyder der kan det, kender du nogen ?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Phernille:

Shopify sagde de kunne tilbyde en for 13 usd om året men det var kun til com domæner. 

Så nu må jeg finde en udbyder der kan det, kender du nogen ?



Hej Pernille.

Må jeg først og fremmest sprørge, hvilken udbyder det er, som ikke tilbyder, et pegedomæne? For det lyder da helt skørt.

Jeg vil anbefale dig, at rykke dit domæne over til Unoeuro. Der kan du i hvert fald let, få dit domæne til, at pege over på din Shopify Webshop.

Hvis du har spørgsmål til opstart af din nye webshop, så skriv endelig til mig på Martin (at) startenwebshop.dk

Mvh. Martin

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:

Phernille:

Shopify sagde de kunne tilbyde en for 13 usd om året men det var kun til com domæner. 

Så nu må jeg finde en udbyder der kan det, kender du nogen ?



Hej Pernille.

Må jeg først og fremmest sprørge, hvilken udbyder det er, som ikke tilbyder, et pegedomæne? For det lyder da helt skørt.

Jeg vil anbefale dig, at rykke dit domæne over til Unoeuro. Der kan du i hvert fald let, få dit domæne til, at pege over på din Shopify Webshop.

Hvis du har spørgsmål til opstart af din nye webshop, så skriv endelig til mig på Martin (at) startenwebshop.dk

Mvh. Martin

Hej Martin.
Jeg har 123 hjemmeside.
Som jeg i tidernes morgen købte domæne igennem og en hostet hjemmeside, men lukkede den hurtigt da det var virkelig grimt.
Jeg kontakte først dem jeg betaler for domænet om året. Men de sagde det var det hvor jeg havde haft hjemmeside der var min udbyder.
Tak så vil jeg hurtigt få det flyttet så jeg kan få lidt gavn af det.
Det kan du tro.
Så du kan designe hvad jeg nu gerne vil have på min hjemmeside?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Phernille:

Hej Martin.
Jeg har 123 hjemmeside.
Som jeg i tidernes morgen købte domæne igennem og en hostet hjemmeside, men lukkede den hurtigt da det var virkelig grimt.
Jeg kontakte først dem jeg betaler for domænet om året. Men de sagde det var det hvor jeg havde haft hjemmeside der var min udbyder.
Tak så vil jeg hurtigt få det flyttet så jeg kan få lidt gavn af det.
Det kan du tro.
Så du kan designe hvad jeg nu gerne vil have på min hjemmeside?



Hej igen Phernille

Ja 123 hjemmeside er heller ikke den mest professionelle løsning. Dit domæne ligger hos DK-Hostmaster hvis det er et .dk domæne, men ja udbyderen er dem du har købt det igennem.

Ja det kan jeg :-)

Mvh. Martin

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phernille.

Du har ret i at det er lidt af en jungle.. jeg har lidt tid til overs i den næste uges tid, så hvis du sender mig en mail på jakob@plenge.nu, så vil jeg gerne bruge lidt tid på at hjælpe dig med at finde ud af hvad der er den bedste løsning for dig, og hvilke ting du burde vide inden du køber en.

Så hvis du ikke kan finde den rigtige hjælp.. så smider du bare en besked min vej :)

- Jakob

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:

Phernille:

Hej Martin.
Jeg har 123 hjemmeside.
Som jeg i tidernes morgen købte domæne igennem og en hostet hjemmeside, men lukkede den hurtigt da det var virkelig grimt.
Jeg kontakte først dem jeg betaler for domænet om året. Men de sagde det var det hvor jeg havde haft hjemmeside der var min udbyder.
Tak så vil jeg hurtigt få det flyttet så jeg kan få lidt gavn af det.
Det kan du tro.
Så du kan designe hvad jeg nu gerne vil have på min hjemmeside?



Hej igen Phernille

Ja 123 hjemmeside er heller ikke den mest professionelle løsning. Dit domæne ligger hos DK-Hostmaster hvis det er et .dk domæne, men ja udbyderen er dem du har købt det igennem.

Ja det kan jeg :-)

Mvh. Martin

Hej Martin. 

Jeg er nu gået igang med min shopify shop Tak for anbefalingen. 

Jeg har nu brug for at ændre lidt i designet og tilføje lidt, var det noget du kunne hjælpe med? 

Det er faktisk bare nogle ting fra andre gratis shopify themaer som jeg gerne vil have på min i stedet for det der er. 

Det drejer sig om en anderledes blog, en knap, nyhedsbrev placering og så bunden af siden foter hedder det vist ik? 

Hvis det er noget du kunne være interesseret i så send mig din mail, så kan vi lige snakke sammen.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)