Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop junglen

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak det vil jeg lige tjekke ud :)

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger smykker. 

Jeg har nok ca. 2000 stks. Jeg har mange forskellige og få af hver.

Ja jeg skal bruge varianter farve og str. 

Der må meget gerne ligge bagved hvor mange jeg har på lager så kunden ikke køber forgæves og kan se varen er udsolgt f.eks.

Ja det ville være fedt at jeg selv kan ligge varer op og jeg kan ændre billeder på siden alt efter sæson og kollektioner der kommer hjem.

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt.  Hvor finder man en der kan ave det om? 

Det står også på engelsk mange steder og det kan jeg ikke selv rette.

Jeg kan heller ikke få mit domæne derover da de ikke har pejedomæne der hvor jeg har haft hjemmeside før. og tictail vil kun tage pejedomæner. Så blev rigtig forvirret 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phernille

Kan du ikke skrive hvem du svare, jeg er lidt usikker på om nedenstående er til mig. Så jeg risikerer jo, at tale fuldstændigt ude af kontekst.

Phernille:

Fedt.  Hvor finder man en der kan ave det om? 

Det står også på engelsk mange steder og det kan jeg ikke selv rette.

Jeg kan heller ikke få mit domæne derover da de ikke har pejedomæne der hvor jeg har haft hjemmeside før. og tictail vil kun tage pejedomæner. Så blev rigtig forvirret 

Jeg ville tro, at du kan finde en her på Amino (evt. Amino Freelancer), som er villig til at hjælpe dig, de fleste med bare et minimum af webudviklings erfaring, vil meget hurtigt kunne sætte sig ind i det, og få dig i mål.

Ang. domænet, så er her en guide: http://help.tictail.com/customer/portal/articles/1333300-how-can-i-set-up-a-custom-domain- men den er lidt teknisk, jeg vil anbefale at du får den webudvikler du finder, til også at hjælpe dig med dette.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Du lyder som en, der ikke har den store tekniske indsigt :-) Ud fra den antagelse, vil jeg klart anbefale dig, at få en SHOPIFY webshop. Shopify kan let håndtere alle de ting du efterspørger og så koster det kun 29 dollar om måneden. Jeg ville ikke ved mine fulde fem tage i mod nogle af de ovenstående tilbud, når noget så genialt som Shopify findes. Med Shopify er alt funktionalitet på plads, så du skal i bund og grund blot betale dig fra, at få tilpasset designet, sådan som du gerne vil have den skal se ud. Det bør kunne gøres for et par tusind. At bruge Shopify er ligeså let som at klø sig i r****.

Her kan du se eksempler på webshops lavet i Shopify

Hvis du har lyst til at prøve kræfter med Shopify kan du oprette en 14-dages gratis prøveperiode her.

Husk på, at det ikke er for sjov, at Shopify er den største hosted webshop løsning der findes og er blevet det på rekord tid. Med shopify behøver  du heller ikke købe et webhotel, da de hoster shoppen for dig, og du skal blot købe et domæne som du får til at pege over på din Shopify webshop.

Jeg har tidligere drevet en webshop i Shopify ved navn Trendset.dk

Nu hjælper jeg andre med at starte deres egen webshop og med min hjælp kan man for et par tusind få en skræddersyet webshop løsning i Shopify og jeg tilbyder ligeledes at undervise i brugen af systemet. Grunden til, det er så billigt er, at hele systemet jo er fuldstændig køreklart og, at jeg blot skal modificere designet. Ingen bør betale 100.000 kr. om året for en webshop. Ikke engang helt store firmaer og SLET ikke små iværksættere.

Hvis du skulle være interesseret i at få større indsigt i det at starte og drive en webshop, skal du være velkommen til at downloade min gratis e-bog her. Den er rigtig god, hvis man er nybegynder på området.

Mange gange held og lykke med det.

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phernille,

Du må meget gerne sende mig en mail på  fahim@data-net.dk   også kan vi tage en snak omkring dine ønsker og krav over telefonen

Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phernille!Smile


Jeg kender selv til problemet.

Som kun 19 årig iværksætter ville jeg åbne min egen webshop. I den forbindelse fik jeg også en masse tilbud på forskellige webshops, som favnede helt fra 5000kr. til 20.000 kr. Dog blev jeg ved med at tænke, at det simpelthen ikke kunne være muligt, at man skulle betale så mange penge for at få en webshop. Jeg havde jo ikke pengene til det endnu. Derfor begyndte jeg at læse en del på nettet, og fandt så ud af at der er noget der hedder www.shopify.com.
Det er som skræddersyet til unge iværksættere, og andre som ikke lige har 20.000 kr til en webshop. Det er let tilgængeligt, og der er guide-manual til stort set alt du foretager dig derinde.

Udover at det er super let, og at du selv kan være med til at designe din webshop, præcis som du ønsker det, er det ikke særlig dyrt, og du kan blot starte med at betale 22 dollar om måneden for din webshop med mulighed for udvidelse for større beløb pr. måned. 


Ville bare lige dele min erfaring med dig!

Mvh

Caroline Monin

FashionistaDog

www.fashionistadog.dk

Tilmeldt 11. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Dronejohn.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Ja det er bestemt en jungle.

Jeg har selv brugt https://conversio.dk/ - de meget professionelle og med nogle fornuftige priser, de kan hjælpe helt fra shoppens start og til du skal reklamere på Google.

Jeg fik hjælp til siden: http://dronejohn.dk/

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) 

Kan svare med den grønne svar knap.

Jeg har været igennem guiden på tictail. det virker ikke hvis der hvor dit domæne er hos udbyder ikke har pegedomæne.

Jeg har været hele vejen rundt. skrevet hvor jeg har købt domænet. Skrevet til tictail. Skrevet til udbyderen hvor jeg havde hjemmeside før.

Så tror ikke det kan lade sig gøre. Det er den jeg har læst hos tictail. De skrev til mig at de kun kunne få mit domæne hvis det kunne peges over til dem fa udbyder af. De skrev der hvor jeg havde webhotel før at de ikke tilbød at pege det til et andet webhotel, så skulle jeg vist købe mig et nyt eller noget i den dur.

Det var meget kringlet. 

Men ja det kan måske være en webudvilker kan nogle tricks der kan få det til at virke. så jeg vil da forhøre mig ad. 7

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak John jeg vil kigge på det >:)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)