Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate til DK's største webshops?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg leder efter nogen netværk hvor nogen af de største danske webshops er tilmeldt.

Jeg er allerede tilmeldt ved tradedoubler og partner-ads, men kunne godt tænke mig at finde et netværk, hvor virksomheder som elgiganten, wupti, boostz, h&m osv er tilmeldt.

jeg ved godt nogen af dem findes hos partner-ads og tradedoubler, men håber i kender andre netværk, hvor jeg kan finde lign. virksomheder. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Wupti finder du hos Euroads.

De andre har vist ikke nogen affiliateprogrammer, men prøv at kigge rundt på de danske affiliatenetværk og se om du kan finde dem der.

Tip: Når du er inde på en webshop, som du godt kunne tænke dig, at være affiliate for, så kig i bunden af deres sider for at se om de skriver noget om at de har et affiliateprogram/partnerprogram. Det skriver de nemlig en gang i mellem. Se f.eks. nederst på Kelkoo (Som i øvrigt også kunne være et alternativ, hvis du ikke kan finde et affiliateprogram for en bestemt webshop. Nogle gange ligger de på Kelkoo i stedet).

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Fra  Digital Advisor Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simonph

Jeg hedder Morten og jeg er account manager hos Digital Advisor.
Vi er et affiliate netværk og her vil du kunne finde wupti kampagnen
Der kan deep-linkes til næsten alle deres produkter, så der skulle være rig mulighed for at finde hvad der skal bruges.

Hvis det har interesse er her et link til ansøgningen og så vender vi tilbage ASAP
http://digitaladvisor.dk/become-a-publisher/

Venlig hilsen
Morten Jensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)