Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugere opretter sig ikke på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber der er nogen her der kan hjælpe mig. Jeg har siden https://iosbay.com og vil gerne hvis nogen kan hjælpe med, hvordan jeg får nye brugere. Der er kun kommet meget få. Jeg kører reklamer på Facebook og laver linkbuilding, men synes ikke det hjælper. Nogen der har nogle fif?

mvh
Rune

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at der er meget traffik til siden

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede har trafik, så skal du jo bare arbejde på at optimere din side, så der er flere brugere der får lyst til at oprette en bruger? Find på nogle funktioner, som man kun kan få/have rådighed til hvis man er oprettet som bruger, og til sidst.. gør det synligt for din trafik..

Har jeg ikke set den der hjemmeside på TV-showet, "Løvernes hule" eller sådan noget, eller så er det bare idéen som minder mig lidt om det haha :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak Anders :) Hvilke funktioner kunne det være, tænker du? Har allerede lavet en stor grøn knap på forsiden, som jeg troede vil hjælpe..

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kalder du "det" en stor grøn knap? Det ville virke bedre med et popup, og funktioner ved jeg ikke lige helt med, det er jo ikke mit projekt. Held og lykke! :D

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med al respekt, så forekommer din side mig lidt dubiøs. Det ligner en af den slags sider man støder på, når man f.eks. har indtastet et domænenavn lidt forkert - eller som popper op, når man har forvildet sig ud i de dunkle kroge af internettet.

Der mangler på en måde (som er svær at sætte en præcis finger på) en fornemmelse af sikkerhed og seriøsitet i designet. Hvis jeg kom forbi ville jeg bestemt heller ikke melde min emailadresse til, fordi jeg får fornemmelsen af, at det ville være at skrive mig selv op på en eller anden spam-mail liste.

Undskyld de hårde ord, men jeg må være ærlig Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt iorden David og tak for feedback :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig, men en masse af din ting du måske ikke er så skarp på.

Hvis du sender en mail til mat@timothymedia.com

Så kan vi tage den videre derfra

Mvh Matias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er et svært marked, hvor det er ekstremt vigtigt at kunderne får tillid til din hjemmeside.

Du bør derfor oplyse hvem der driver hjemmesiden. Her tænker jeg på firmanavn, adresse, email, telefon og cvrnr.

Hjemmesider uden kontaktoplysninger er ofte = SCAM.

---

Det er også meget vigtigt at få sikret hele processen omkring budgivningen og sikre både købere og sælgere bedst muligt.

Følgende er simpelthen for useriøst og skræmmer helt sikkert mange væk:

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)