Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed og og øget konvertering.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinEng:
Jeg vil selvfølgelig gerne høre hvis du har et forslag til en bedre konvertering i forholder til at få produkterne til at skille sig bedre ud.

Hej Martin.

Super at du tager kritikken så konstruktivt som den er ment. 

Jeg er ikke nogen web-haj på nogen måde, så jeg kigger på jeres shop som jeg kigger som forbruger. Det er nogle fede produkter og jeg har faktisk smidt jer i foretrukne så jeg på et tidspunkt kan handle lidt hos jer. Er helt vild med jeres by-skilte. 

Jeg tror at hvis produkterne skal skille sig ud, så skal selve siten og shoppen være noget andet. Som jeg skrev så spiser jeres hjemmesidedesign produkterne fordi i burger de samme pastel farver og det samme look. 

Skifter du nu hjemmesidedesign til en helt hvid side f.eks og skiftede skrifttypen ud til noget der slet ikke ligner jeres produkters skrifttyper, så tror jeg at produkterne ville skille sig meget mere ud. Så kan det godt være siden er lidt kedelig, men er det siden eller produktet der skal sælge ?

Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

De fødselstavler som du omtaler kræver lidt større arbejder, da udtrykket i plakaten kan ændre sig meget hvis navnet er forholdsvis langt eller kort. 
Men det er også meningen at vi vil få lavet et program som du har hvor kunderne selv kan designe plakaten. 

Tak for dit indlæg

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)