Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtid i renseri ?- får du vasket dit tøj ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 40 år og har fået mulighed for købe et renseri. Men hvordan er marked for renseri og vaskier i 2015. Jeg har indtryk af folk normal smider sit tøj ud, hvis de få grimme plettermv.

men får du vasket eller renset tøj ?

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tænke i nye baner, ligesom de der drenge som har startet den der app med vasketøj (y)

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De drenge vasker ikke selve tøjet.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke spørge sælgeren af vaskeriet, hvordan markedet er, de kender endda lokal området. De sidste par års regnskaber giver jo et rigtig godt billede. Fremtidsmulighederne handler vel også om lokal område og din markedsføring og service.

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

det kører ikke så fint for ham. Jeg tænker lave lidt om og reklammere  for tiltrække kunder

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, det kan da godt være "de ikke vasker tøjet selv" (mere i hvert fald, det startede de jo med!) - men de har fat i den lange ende. Folk har ikke tid til at tage til at tage til renseriet af to omgange - det er federe at få det hentet og bragt.

Jeg tror personligt ikke, at de traditionelle renserier har den store fremtid. Men mere services som Washa o.l. - hvor man får gjort livet nemmere - det er der fremtid i.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De vasker ikke selv men de har fået http://www.berendsen.dk/ til at gøre det for dem. Du er ulempen for dem, det er ikke mange steder i Danmark der kan bruge dem, da der er for langt mellem husene.

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  A-A. Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Renseri eller møntvask.... Der er forskel

På renseri går man jo hen med sine skjorter og jakkesæt som ikke kan tåle at blive vasket.

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  JustCleaners Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror stadig godt det kan betale sig at starte et renseri op. Det handler nok bare om at skille sig ud fra mængden.

Vi leverer den service at hente og bringe rensetøj og vasketøj for vores kunder i København, Frederiksberg og Valby. Og det går indtil videre ok, men vi lider lidt under, at kendskabet til vores koncept stadig er på det lave.

Men jeg ved, at flere konventionelle renserier stadig trives, og at mange folk har dyrt tøj, der af og til skal renses og presses. Så hvis du går med drømmen og muligheden, vil du i min optik godt kunne få det til at løbe rundt.

Held og lykke med det! :)

Anders

JustCleaners

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)