Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektmager / samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

​Jeg er på udkig efter dig/jer, som lige som jeg selv, godt kunne tænke dig at udbytte dit netværk og adgang til andre mennesker med forskellige kompetencer fra dig selv.

​Jeg arbejder til daglig som selvstændig konsulent, og har den seneste tid fattet stor interesse for særligt affiliatemarketing, contentmarketing og tekstforfatning, hvorfor jeg efterlyser andre med samme interesseområder.

​Der er ikke noget rigtigt/forkert og kvalitet kender ingen alder, køn, højde, etnicitet eller lignende - med andre ord er det vigtigste for mig, at du selv er passioneret, idérig, proaktiv og meget gerne installeret med et mindset som en A-spiller.

​Mål

​Der er ikke nogen konkrete mål, udover adgangen til konstruktiv kritik, men jeg er særligt opmærksom på mennesker jeg kan lave et projekt /
samarbejde med.

Hvem er jeg selv

​Jeg er

  • Ildsjæl
  • Proaktiv
  • Kvik
  • Idérig
  • Løsningsorienteret
  • Dedikeret
  • Næsten altid tilgængelig online/email

​Spidskompetencer

  • Wordpress (kodning undtaget)
  • Sproglig tekstudformning
  • Korrekturlæsning
  • Kommunikation
  • Oversættelse (dansk-engelsk og vice versa)
  • Grundkompetencer
  • Affiliatemarketing
  • Contentmarketing
  • Blogging

​Du interesserer dig sikkert for

  • Tekstforfatning
  • Affiliatemarketing
  • Webshops
  • blogging
  • Andet som rimer på

Der er ingen specifikke krav og tanken er udelukkende at inspirere hinanden, vende tanker og idéer og kritisere hinandens projekter konstruktivt.
Jeg har selv flere idéer, men savner sparring med kvalitet kombineret med det jo er svært at realisere alting selv på egen hånd.

Ideelt set

Så minder din situation lidt om min egen. Du søger en makker til et samarbejde eller projekt eller har en ide til samme, hvor du vurderer dine og mine kompetencer med fordel kan gå sammen.


Hvis du savner noget info, så skriv endelig og spørg efter den - en dialog med nye mennesker hilser jeg altid velkommen.

Du kan se mere på kimlougart.dk - du kan også sende en PM eller maill til www@kimlougart.dk

Med venlig hilsen

- Kim Lougart

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)