Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Laceless.dk søges - rabatkode gives!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg mangler feedback på min webshop - www.laceless.dk

Blev godkendt ved Clearhaus igår, så skulle gerne kunne tage imod betaling fra imorgen. Siden er bygget på Shopify, hvor jeg så har rettet temaet til og oversat på livet løs. Der er nogle funktioner der er koblet fra indtil videre, hvor der selvfølgelig kommer email popup og andre funktioner senere hen.

Da ePay gatewayen modulet kører i testmode, skal du bruge kortnummer 4444 4444 4444 4000, valgfrit navn, udløbsdatoer og valgfri kontrolcifre, hvis du kommer helt til checkout.

Alt ris, ros eller generel feedback modtages med kyshånd. Som tak for feedbacken, vil dem der kommer med feedback modtage en rabatkode på 25% på første køb (fra imorgen)!

Fyr løs :)

Mvh Mathias - Laceless.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Får fejlbesked:

Apache/2.4.16 (Unix) OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 mod_fcgid/2.3.9 Server at laceless.dk Port 80
Edit: nu vises dit website ;D
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Helt generelt synes jeg at du har ramt et super stilet layout :-)

Der er dog et eller andet der ikke spiller helt på din forsiden i forhold til de tre bokse under slideren. Du bør få dem opsat således at de flugter med slideren i hver side. Endvidere står teksterne i de tre bokse ikke ens i forhold til placeringerne i disse.   

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene,

Tak for dit svar :)

Jeg kæmper lidt med at den ikke vil vises når man kun skriver laceless.dk - skal selvfølgelig rettes til.

Har du ellers yderligere kommentarer til siden?

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for dit svar - jeg er også selv glad for layotet :)

Havde faktisk ikke set at boksene under slideren opførte sig underligt. Havde lavet billederne om på picresize.com - hvilket har gjort dem mindre og dermed fejlen med at de ikke flugter. Bliver selvfølgelig lavet om asap :)

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det tog mig lige et par minutter at finde ud af hvad det egentlig var du solgte (Ud over at de hedder Hickies) - jeg ville måske prøve at få lidt mere tekst ind på forsiden. Derudover synes jeg du skal prøve at læse lidt (mere) korrektur på dine tekster - blandt andet faldt jeg over sætningen "Enhver sneakers". Bestem dig for om du vil skrive sneaker i ental, eller sneakers i flertal, og ret resten af teksten til efter det.

Ellers ser siden rigtig godt ud!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias RV:

Hej Simon,

Tak for dit svar - jeg er også selv glad for layotet :)

Havde faktisk ikke set at boksene under slideren opførte sig underligt. Havde lavet billederne om på picresize.com - hvilket har gjort dem mindre og dermed fejlen med at de ikke flugter. Bliver selvfølgelig lavet om asap :)

Super godt. Jeg er sikker på at det vil give det sidste touch :-) 

God aften. 

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Endnu engang tak for svarene.

Der er en masse forbedringer på vej, da alt er taget til efterretning.

Som lovet har jeg lavet en rabatkode der hedder Amino25 på de 25% - der er 15 til rådighed, så alle der har svaret + det løse kan få gavn af koden.

Rigtig god dag.

Mathias

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  synlighed Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker og flot side, tror ikke der er mange større ting at gøre.

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. 

Flot layout, dejlig farvestrålende. Men troede første, at du solgte Hummel sneakers!! Måske skulle det fremstå tydeligere på forsiden, at det er Hickies, du sælger, brug måske det danske ord eller en lille beskrivelse på dansk. Jeg synes logoet til venstre "laceless" er for lille i.f. t. billederne på resten af forsiden. Est 2015 kan man næsten ikke læse. Jeg kan ikke umiddelbart se dine handelsbetingelser nogen steder??

Men fantastisk koncept og held og lykke med projektet

 Birgitte/Purestyle 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)