Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop firma dilemma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en gut på 14 år. Jeg er ved at starte en webshop, og ja. Der er mange problemer hist og her når ma ikke er ældre. Desværre. Men jeg har nogle spørgsmål.

Jeg skal sælge håndlavede armbånd til mænd og kvinder, og jeg har faktisk allerede bestilt varer hjem til kina i min fars firma som er importregisreret.

Jeg fører et lille regnskab for jeg har nemlig en kæmpe passion for logo design og hjemmeside design som jeg allerede har tjent de første 11700 kroner på. Så jeg har jo ikke så meget tilbage før jeg både skal betale moms og skat.

Så nu til spørgsmålene:

1. Skal jeg blive ansat i min fars firma nu og så køre webshoppen i hans firma og ind over hans regnskab, og så senere få ansøgt om mit eget cvr nummer.

2. Eller skal jeg køre biksen uden cvr nummer og uden at betale moms og skat indtil min grænse er nået

3. Eller skal jeg vente med at starte webshoppen til jeg har fået mit eget cvr nummer.

Jeg synes det er meget indviklet alt det her med moms, skat, told osv. så det kunne være dejligt hvis nogen gad fortælle lidtom det :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)