Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel Wordpress hjemmeside for kun 799,-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DKS Media Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg valgt at give lidt tilbage til Amino for alt den hjælp jeg har fået ved jer igennem tiden. Da jeg står med lidt fritid de næste par dage har jeg valgt at give jer den bedste pris på en flot Wordpress hjemmeside du nok nogensinde har fået ;)  799,- ekskl. moms

Pakken indeholder:

  • Professionelt WordPress design tilpasset dine behov
  • 3-5 undersider
  • Fuld opsætning af hjemmesiden
  • Nemt og brugervenligt kontrolpanel
  • Divi Temaet (Værdi 69$)

Det eneste krav jeg har er at i har billeder og eventuelt tekst klar (Ellers fylder jeg teksten op med lorem ipsum så i kan få en ide for hvordan det kunne se ud)

Siden skal vi gerne have op på et par dage, så jeg forventer du står til rådighed i forhold til spørgsmål og feedback. 

Hvis du har en hjemmeside i forvejen med alt indhold klar, men bare skal have det opsat flot, responsivt og professionelt er dette endnu bedre. 

Du kan se mere information om DKS Media her: http://dksmedia.dk/

Jeg kan kontaktes på mail: dksmediakontakt@gmail.com

Først til mølle princippet.

Har du nogen spørgsmål så send mig gerne en mail.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, flot tilbud! Imponerende at du kan tilbyde en hjemmeside til ca. 300 kr. I fortjeneste efter du selvfølgelig har fratrukket omkostningen til tema :-)

Held og lykke!

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DKS Media Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det handler om for mig at give tilbage til Amino, så du kan nærmest godt sige at jeg giver hjemmesiden gratis :)

Der selvfølgelig kun 1 der får glæde af det, men bare det at kunne give lidt tilbage er vigtigt for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil da godt have det tilbud for mangler et nyt design til min hjemmeside: http://billigstewebhosting.dk/. Som du nok selv kan se mangler den et nyt design om efter som man kun er lærlig tjerne man ikke så mange penge :).

Hilsen Mike

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DKS Media Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BilligsteWebDesign,

Kan du lige skrive til min mail: dksmediakontakt@gmail.com så kan vi finde ud af nærmere detaljer.

Men umiddelbart ser det jo ud til at være præcist sådan et hjemmesideprojekt jeg var ude efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hej BilligsteWebDesign,

Kan du lige skrive til min mail: dksmediakontakt@gmail.com så kan vi finde ud af nærmere detaljer.

Men umiddelbart ser det jo ud til at være præcist sådan et hjemmesideprojekt jeg var ude efter.

Hej igen,

Har sent en E-mail :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)