Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og leverandør HJÆLP

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Jeg går med en lille tanke om at starte at åbne min egen webshop med salg af primært Tøj.. på længere sigt måske noget isenkram mm.
Problemet er bare jeg ikke aner noget om det (nogle der Evt kender nogle relevante kurser? )
Problemstillingen er at jeg ikke ved hvor jeg skal kigge efter en leverandør.
Jeg tænker webshoppen skal have mærketøj og billigt Tøj. Så hvor kan jeg finde en leverandør med mærketøj? Og hvor kan jeg få produceret det billige tøj? Hvad med shipping, told osv?

Udover det har jeg absolut ingen anelse om hvad det vil koste at starte denne virksomhed, både mht indkøb af tøjet oh start af webshop. Nogle der har forstand på det?

Jeg ved ikke hvornår det er realistisk at starte mht til lån af penge. Lige nu er jeg under uddannelse og derfor på SU. Vil banken overhovedet låne penge til studerende? Er det bedre at vente til jeg har fået en læreplads? Eller endda fuldtidsjob?

Håber der er nogle klogere eksperter det kan hjælpe mig :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Du kunne evt. overveje dropshippingmodellen, såfremt dit budget er begrænset. Derved lader du dine leverandører om at have varelageret. Det skal dog siges at din advance selvfølgelig bliver betragteligt mindre herigennem. 

I forhold til prisen på etableringen af selve webshoppen varierer dette meget. Er sikker på at du her på Amino kan finde noget der passer til dit budget. Vi tager 9.900 kr. 

Såfremt at vælger at importerer tøj uden for EU skal du være opmærksom på at du skal godkendes hertil. 

Held og lykke med det hele :-)

Tilmeldt 18. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon
Mange tak for svar!
Denne drop shipping model, hvordan fungerer det? Er det bare at sælge sin vare som en 'bestillingsvare' til kunden også skal jeg bestille den hos leverandør eller hvordan? Hvordan fungerer det? Jeg er virkelig helt NYBEGYNDER! Hvad mener du med avancen bliver lavere? Hvor skal jeg godkendes til at bestille uden for EU osv osv.
Hvis er inkluderet i jeres pris i etablering af webshop

Håber du kan tage hensyn til jeg ikke ved noget om start af virksomhed og at du forstår hvad jeg mener.
Som sagt mange gange tak for dit svar.

Mvh Kristina :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristinalhperez:

Hej Simon
Mange tak for svar!
Denne drop shipping model, hvordan fungerer det? Er det bare at sælge sin vare som en 'bestillingsvare' til kunden også skal jeg bestille den hos leverandør eller hvordan? Hvordan fungerer det? Jeg er virkelig helt NYBEGYNDER! Hvad mener du med avancen bliver lavere? Hvor skal jeg godkendes til at bestille uden for EU osv osv.
Hvis er inkluderet i jeres pris i etablering af webshop

Håber du kan tage hensyn til jeg ikke ved noget om start af virksomhed og at du forstår hvad jeg mener.
Som sagt mange gange tak for dit svar.

Mvh Kristina :)

Dropshipping fungerer således du sælger et givent produkt hvorefter du sender ordren videre til din leverandør som derefter sender varen fra sit lager til den pågældende kunde. Herigennem har du og din leverandør en fast aftale om en procent sats eller lignende som tilfalder dig. Du kan altid købe eget varelager den dag du måtte være klar til dette rent økonomisk. 

Du kan læse mere om kravene til import uden for EU her: http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=2035303&vId=0

Vores pris inkluderer alt hvad en webshop skal kunne af basale funktioner. Endvidere udarbejder vi webshoppen i et moderne og professionelt webdesign, således at din webshop er gearet til at konverterer dine besøgende til salg. Smid mig evt. en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk den dag du måtte være klar til at gå konkret til værks. Jeg udarbejder gerne et uforpligtende tilbud når tiden måtte være ind. Vi har stor erfaring med at hjælpe nye iværksættere i gang med deres webshop-eventyr, og jeg er sikker på at vi også ville kunne tage dig sikkert i hånden igennem processen. 


Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Fedt at du vil gå ud i webshop-verden!

Til dig, kan jeg umiddelbart anbefale dig at benytte dropshipping. For at sige det nemt, så har du absolut intet lager. Hver gang du får en bestilling, bestiller du bare produktet hos din leverandør, direkte til din kunde. Der er naturligvis nogle dårlige ting ved det. 

1. Du har ikke selv styr på lageret, og der kan derfor opstå problemer

2. Lavere avance - dropshipping er en smule dyrere frem for at have normalt lager

Til tøj, har jeg før haft erfaring med Pressera.com.

Af hensyn til din webshop - jeg vil utroligt gerne hjælpe dig i gang. Jeg driver TimothyMedia.com, og jeg kan forstå at økonomien ikke er i top. Jeg vil påstå, at du kan komme i gang uden at skulle tænke på lån etc.

Har du evt. et telefon-nummer jeg må ringe på her i morgen? Jeg tænker at give dig et ekstra godt tilbud, og få dig 100% i gang. Fra iværksætter til iværksætter. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 18. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Da jeg ikke har en fuldstændig konkret ide endnu ved jeg ikke hvor relevant det er for dig og din virksomhed at snakke med mig. Jeg kunne selvfølgelig godt bruge al den hjælp jeg kan få mht til alle de ting man skal tage hensyn til ved start af virksomhed, især med det der dropshipping, da jeg faktisk bare er på bar bund men med min drøm om mit eget. hvis du er interesseret i at hjælpe helt uforpligtende er min mail: kristinalhperez150295@gmail.com - så kan vi jo skrives ved der.
Ellers vil jeg helt sikkert have dig i mente når jeg har min ultimative ide ;-) har luret lidt på din hjemmeside og tror helt sikkert godt jeg kunne få noget ud af det.
Mvh Kristina

Tilmeldt 18. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker. Og vil lige have det i bag hovedet hvertfald. Tak for hjælpen:)

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina. 

Jeg har en nystartet webshop, hvor jeg sælger tekstiler og badeværelsestilbehør. Jeg ved ikke så meget om leverandører inden for tøj, men vedr. Leverandører af brugskunst mm. startede jeg med at besøge messer bl.a. Formland i Herning (hvor der forøvrigt også er en del stande med tøj) og Nordstil i Hamburg. Jeg har været afsted nogle gange, og det er en god måde at få kontakt med leverandørerne på. Herefter har jeg også været på besøg i leverandørernes showrooms. Man er nødt til at have et CVR nr. For at få adgang, så det kan du jo starte med at få hos virk.dk. 

Held og lykke med projektet 

Birgtte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Kræver det at man er cvr registreret for at kunne lave denne dropshipping? og hvordan fakturer man for sådan en slags transaktion? altså i og med det ikke er egen lager varer man sælger

mvh.

Abdullahi

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)