Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny c2c portal til IPhones og tablets

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig noget response på denne helt nye webshop www.genbrugsmobil.dk .

Jeg har nogen problemer med at finde sælgere til min shop så har brug for nogen ideer til hvad jeg kan gøre.

Tak på forhånd. :)

Hilsen Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

??? :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nok den eneste der bruger termen c2c, drop det. Der er ingen af dine kunder der forstår det.

I skal arbejde noget mere jeres kommunikation. Når jeg lander på forsiden kan jeg enten være en køber eller sælger, derfor skal I kommunikerer til begge.

Få jer nu en ordenligt betalingsløsning, paypal virker ikke seriøst eller professionelt. 

I må selv starte med at sælge nogle mobiler igennem jeres site. Hvis jeg som kommende sælger ser jeres shop er hel tom, vil jeg nok ikke bruge jer. En tom shop ligner ikke en succes. Derfor må I finde nogle mobiler i kan sælge.

Husk på, at bare fordi I nu har en shop, betyder det ikke sælgerne kommer af sig selv. Enten må I bruge penge på reklame, ellers må I bruge hver minut af jeres fritid på at hænge flyers på skoler, supermarkeder, hele gader med biler. Der er kun hårdt arbejde foran.

S

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle ting ved siden, jeg umiddelbart ikke bryder mig om.

1. Jeg får først mine penge, når du har solgt den? Eh.. ellers tak. Så går jeg over til 2ndbest.dk, hvor jeg med det samme kan få pengene. 

2. C2C har jeg aldrig hørt før, og det har andre umiddelbart heller ikke.

3. Jeg bryder mig umiddelbart ikke om designet. Jeg synes det ser halv kedeligt ud.. :-)

4. At din shop er fuldkommen tom, giver mig også en idé om at du ingen kunder har. Derfor vil jeg have svært ved at sælge min telefon til dig - og specielt, når jeg rent faktisk først får penge hvis du har solgt den.

.. lidt, forhåbentligt konstruktivt feedback. Go' aften!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en shop hvor du kan sælge din telefon på siden lidt ligesom DBA. Derfor kommer man også til at få mange flere penge for telefonen end du får hos 2ndbest.dk :) 

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Det er en shop hvor du kan sælge din telefon på siden lidt ligesom DBA. Derfor kommer man også til at få mange flere penge for telefonen end du får hos 2ndbest.dk :) 

Men jeg skal indsende telefonen til dig, ikke? Ellers er der noget jeg ikke lige forstod. :-p

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jo man sender den ind og vi betaler for fragten. Så tager vi nogen professionelle billeder af den og skriver en god tekst. Når den så er solgt sender vi den til dens nye ejer. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)