Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en spille app hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har brug for råd til en app er ny her så jeg vil spørge hvordan jeg gør har tænkt det hele igennem bare vær sød at hjælpe mig

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Monique

Det første du gør er at "glemme" app'en Wink - Det du skal overveje er hvilket "problem" er det du vil løse, og hvem vil i givet fald betale for at få det løst. Det danner så udgangspunktet for din forretningsplan.

Herefter kan du så kigge på hvordan du løser det og det er først her app'en kommer ind i billedet.

Når du nu har forretningsmodellen klar begynder du at tegne app'en - bare start med papir og blyant, og prøv at tegne de skærmbilleder du vil have i din app, tag så de tegninger med ud og vis dem til nogle af dine potentielle kunder og få noget feedback.

Herefter, snævrer du den så ind til, den absolut mindst mulige løsning, der stadig løser problemet, får en designer til at lave nogle skærmbilleder som du så igen får feedback på.

Først herefter går du så ud og finder en udvikler.

Under alle omstændigheder vil det være en god idé for dig at finde en der kender lidt til branchen her, som kan hjælpe dig som projektleder, ellers kan du let komme galt afsted.

Anyway, så held og lykke med dit projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)