Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akademiker til 119 kr. i timen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg drømmer om at starte op som selvstændig, og jeg har i den forbindelse behov for supplerende indkomst i en periode på cirka et år, mens jeg arbejder på at realisere konceptet.

Derfor tilbyder jeg min arbejdskraft billigt til jer og jeres iværksætterdrøm. Jeg kan arbejde både hjemmefra og fra jeres kontor (i Københavnsområdet). Jeg forestiller mig en ugentlig arbejdstid på cirka 10 timer, afhængigt af jeres behov. Jeg er fleksibel i forhold til arbejdsdage.

Jeg er 27 år og uddannet cand.mag i musikvidenskab fra Københavns Universitet. I kan læse kort om mine primære kompetencer herunder. Hvis I har spørgsmål eller ønsker et detaljeret cv tilsendt, er I meget velkomne til at kontakte mig.

Kommunikation
Jeg har flair for kommunikation og formidling. Jeg skriver tekster, der rammer målgruppen, og jeg har en særlig evne til at formidle fagligt og indviklet stof på en lettilgængelig måde. Det er en af de primære grunde til, at jeg har opnået succes – 1.600 daglige besøgende – med min undervisningsportal musikipedia.dk.

Web
Jeg har solid erfaring med webredaktion, herunder udvikling og drift af websites, CMS-systemer, søgemaskineoptimering (on page/off page), content marketing, A/B split test, HTML og CSS. Jeg har flere topplaceringer på Google – over etablerede hjemmesider som eksempelvis Wikipedia. Jeg har forståelse for godt og brugervenligt webdesign, og jeg ved, hvordan man tilpasser billeder og grafik til web.

Fundraising og projektledelse