Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akademiker til 119 kr. i timen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg drømmer om at starte op som selvstændig, og jeg har i den forbindelse behov for supplerende indkomst i en periode på cirka et år, mens jeg arbejder på at realisere konceptet.

Derfor tilbyder jeg min arbejdskraft billigt til jer og jeres iværksætterdrøm. Jeg kan arbejde både hjemmefra og fra jeres kontor (i Københavnsområdet). Jeg forestiller mig en ugentlig arbejdstid på cirka 10 timer, afhængigt af jeres behov. Jeg er fleksibel i forhold til arbejdsdage.

Jeg er 27 år og uddannet cand.mag i musikvidenskab fra Københavns Universitet. I kan læse kort om mine primære kompetencer herunder. Hvis I har spørgsmål eller ønsker et detaljeret cv tilsendt, er I meget velkomne til at kontakte mig.

Kommunikation
Jeg har flair for kommunikation og formidling. Jeg skriver tekster, der rammer målgruppen, og jeg har en særlig evne til at formidle fagligt og indviklet stof på en lettilgængelig måde. Det er en af de primære grunde til, at jeg har opnået succes – 1.600 daglige besøgende – med min undervisningsportal musikipedia.dk.

Web
Jeg har solid erfaring med webredaktion, herunder udvikling og drift af websites, CMS-systemer, søgemaskineoptimering (on page/off page), content marketing, A/B split test, HTML og CSS. Jeg har flere topplaceringer på Google – over etablerede hjemmesider som eksempelvis Wikipedia. Jeg har forståelse for godt og brugervenligt webdesign, og jeg ved, hvordan man tilpasser billeder og grafik til web.

Fundraising og projektledelse
Jeg har fire års erfaring med fundraising og projektledelse. Jeg kan lide at igangsætte og realisere nye initiativer, og jeg motiveres af de resultater, jeg skaber. Med puljemidler på knap 200.000 kr. fra Undervisningsministeriet er det bl.a. lykkes mig at skabe et online øvelsesprogram i musikteori med over 6.000 daglige besvarede opgaver.

Som medarbejder og kollega er jeg pligtopfyldende og imødekommende, og jeg vil bidrage med positiv energi og godt humør. Jeg har stor erfaring med at arbejde selvstændigt, men jeg sætter også pris – både socialt og fagligt – på at arbejde sammen med andre. Jeg har en positiv tilgang til alle opgaver – også de mere rutineprægede.

Jeg ser frem til at høre fra jer.
Mange hilsner
Lasse

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg kunne godt tænke mig at få mere gang i min engelske youtube-kanal PlantSugar om veganisme.

Dertil er der også en dansk side HelePlanter.dk.

Er det noget, du kan hjælpe med? Vil du kunne strikke et forslag sammen, hvordan vi eventuelt griber det an?

Har du et CVR?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det er netop mennesker med din profil, vi gerne vil have som skribenter hos Tekstspot.dk.

Send en mail til kontakt@tekstspot.dk og bed om at få intromailen - dér kan du læse det hele.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg synes din profil og tilgang lyder spændende (og prisen er jo god :-)).

Send mig gerne din mail i en PM, så kan det være vi kan finde ud af noget sammen.

/G1

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for de mange svar og privatbeskeder. Det sætter jeg stor pris på. Bliv endelig ved :) 

Jeg svarer jer alle i en privatbesked med det samme.

Der er flere, der har skrevet til mig omkring mindre opgaver af enkelte timers varighed. Det er jeg som udgangspunkt ikke interesseret i, da timeprisen simpelthen ikke hænger sammen, hvis jeg skal i dialog med ti forskellige personer, bruge tid på transport til ti forskellige steder, osv. Jeg forventer at lægge timerne samlet et (eller maks to) steder.

Mange hilsner

Lasse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)