Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilig php udvikler ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget en større udviklingsopgave, og jeg søger en billig php udvikler som kan tage en del af denne.

Findes der nogen her på amino som tager 100-200 i timen ?

Send mig pm med kontaktoplysninger

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Det er en virkeligt god ide, at søge en billig udvikler til en større udviklingsopgave, jeg er næsten sikker på at det nok skal ende med, at både kunden og du selv bliver super tilfredse med resultatet, what could possible go wrong!

(Ironi kan forekomme i ovenstående)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

100-200 i timen,

Mens jeg var i lære fik jeg 175kr i timen, det ved jeg godt er lidt højt men du finder nok ikke en "god" til under 400kr i timen.

Du skal nok indse at din pris er helt hen i vejret, og prøve at beskrive hvor mange timer du vil tilbyde.

Fx: Lav et system til bla bla bla, forventet tid: 2 måneder. Så kan man bedre forholde sig til at det ikke bare er nogle få timer, men ca. 2 måneder.

100-200kr i timen! Betal nu bare det som det koster, hvis projektet er så stort og der er udsigt til mere efterfølgende. Vil det så ikke kunne svare sig at ansætte en til fuld løn?

Fx: 42.000kr om måneden(262,5kr i timen), så kan du jo også bruge vedkommende i fremtiden.

Hvis det var mig, ville jeg ansætte en god udvikler og være ærlig: "Jeg har fået en stor ordre ind og ved at jeg har arbejde til dig de næste X måneder bla bla bla".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby

Er sku egentlig ret træt af at se folk på amino der tager høje priser markedsføre sig selv med at alle andre der er billigere er noget lort.

Jeg har arbejdet sammen med både billige og dyre udviklere, og jeg har altid minimum lige så mange problemer med de dyre. Længere er den ikke.

Eller prøver du at fortælle mig der i din kode ikke vil være nogen bugs. Fordi det ved vi begge er noget fis.

Syntes egentlig du skulle bruge din energi på at markedsfører dig selv på hvor god du er i stedet for hvor dårlige alle andre er. Din attitude alene gør jeg under ingen omstændigheder ville bruge dig til noget som helst, men der er heldigvis masser af idioter i verden som med glæde gør det.

Og du skal ikke være fornærmet over min indlæg fordi jeg har ikke skrevet andet end du skrev til mig. Kan du ikke tåle det, så lad være med at give det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kreativitet:
Er sku egentlig ret træt af at se folk på amino der tager høje priser markedsføre sig selv med at alle andre der er billigere er noget lort.

Du tager meget fejl, hvis du tror Amino handler om markedsføring for mig. Jeg er ikke kandidat til opgaven, faktisk er jeg ikke kandidat til nogle nye opgaver for tiden, jeg har desværre i flere timer i døgnet som er til salg og PHP opgaver ville jeg helst ikke røre ved.

Kreativitet:
Eller prøver du at fortælle mig der i din kode ikke vil være nogen bugs. Fordi det ved vi begge er noget fis.

Næ, jeg prøver at fortælle dig at evnen til at gennemføre større projekter og en trackrecord med det, netop er det der driver udvikleres timepris i vejret, fordi det er meget værd for mange virksomheder. Nu kender jeg ikke størrelse og detaljerne i dit projekt, men det lyder som om at du søger en Corolla fra '86 til at stille op i Le Mans.

Kreativitet:
Og du skal ikke være fornærmet over min indlæg fordi jeg har ikke skrevet andet end du skrev til mig. Kan du ikke tåle det, så lad være med at give det.

Jeg er på ingen måde fornærmet, og syntes i øvrigt ikke, at det gør noget at debatten for lidt kant. 

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ansætter en studerende, så kan du måske godt få det til 200 kr i timen. 

Men ikke som fleksibel arbejdskraft. Taler vi dansk talende, og taler vi over 100 timer / måned, så kan du nok godt finde det til cirka 400 kr / time. 

Ellers skal du regne med 600-1200 kr i timen.

Hvad helt konkret skal du have løst? Det er ikke altid man kan gøre det så meget op i timer, men nok mere se et projekt i det fulde billede, og vurdere udfra det. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en besked.

Rigtig god dag!


Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt matche  prisen via mit outsourcing selskab.

Se mere på http://virtualhelp.dk

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du søger folk fra Danmark kan du evt. gøre et forsøg på Amino Freelance. Selvom jeg stadig vil stille mig tvivlsom overfor danske kompetencer til den pris :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I den prisramme, ville jeg nok forsøge mig på Upwork, du kan godt få en dygtig udenlandsk udvikler til 200 kr i timen, hvis du er heldig. Du kan også få en udvikler til under 100 kr pr time hvis du tør Wink

Min erfaring er at der, også her, er en sammenhæng mellem pris og kvalitet - og jeg kan kun sige at jeg aldrig ville ansætte danske udviklere i den prisklasse, det er simpelthen for dyrt i længden.

//Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)