Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være min partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du!

Jeg hedder Cecilia Rasmussen og jeg ejer virksomheden Selfesteem ApS. I Selfesteem designer og producerer jeg træningstøj til gravide, med henblik på, at det skal være designmæssigt lækkert og og høj på kvalitet. Visionen for firmaet er, at vi bliver det største mærke indenfor træningstøj til kvinder!

Firmaet blev stiftet d. 1/1-15, men siden der har der været nogle dyre bump på vejen, som desværre har gjort, at jeg har tabt pusten lidt, og ikke er kommet ud på markedet endnu (Hjemmesiden er dog i produktion!). Jeg har min første kollektion hjemme med træningstights til gravide, fordelt på fire styles. Rigtig fede, og lige klar til at blive solgt!

Jeg kan mærke, at jeg trænger til en makker, som jeg kan sparre og arbejde med. En som er klar til at nå toppen sammen med mig. De eneste krav jeg har til dig, er:

- Du skal have store drømme, og du skal kunne se ideen i Selfesteems brand og visioner.

- Du skal være klar til at give den hele armen!

- Du må meget gerne have interesse indenfor de sociale medier!

Jeg er åben for alt nyt. Jeg er klar til, at høre på dine ideer, og visioner, så vi sammen kan smykke en fed plan sammen omkring firmaet. Jeg er simpelthen klar til at starte på en frisk, og få hele Selfesteems koncept på tegnebordet igen. Derfor vil du også få meget at sige, hvis dette partnerskab har din interesse.

Økonomi: Jeg ser allerhelst, at du køber anparter i firmaet. Hvordan vi gør og hvor meget det bliver, kan vi snakke sammen om, hvis du er interesseret.

Er du interesseret og vil høre mere, så kontakt mig på mail: cecilia-johanne@hotmail.com.

Jeg ser frem til at høre fra dig! :)

Mvh Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det der har gjort at du har tabt pusten lidt ? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C,
Spændende projekt, og en målgruppe som nok aldrig vil uddø :-)

Hurtigt spørgsmål, hvor i landet befinder du dig?
Jeg kunne måske være interesseret, men ville lige høre om vi er langt væk fra hinanden? :-)

Vh. Daniel B.

Mangler du hjælp til at blive mere aktiv på de sociale medier? -> www.mustgovisual.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig spændende ... og et spændende produkt (som med tiden kan blive større!) Kan se du er kommet i luften med hjemmesiden - tillykke! 

Jeg fik straks MANGE gode idéer hvor man kunne finde salg henne. Men det kræver selvfølgelig lidt mere indsats. 

Er du fuldtid på? Designer du selv? Hvor er din produktion (DK eller udland?) 

Du kan svare via PB .... eller på mail. (du finder det under min profil)

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det, det lyder som et rigtigt godt produkt ;-) 

Mvh Jimmi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)