Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år og kunne godt tænke mig at sælge korte promotionsvideoer til virksomheder

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var nu mere Mathias, da jeg har et lille forslag til ham :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden

God Søndag.

Yes

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie, du må meget gerne skrive til mig på mathias_dn@yahoo.dk

Hilsen
Mathias

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Eckert:

Hej Mathias, det er absolut en god idé, har selv startet med  

en kombination af billeder, tekst, musik, og sat videoklip ind, til en samlet enhed, og begynder 
også og at tilbyde videoer, af ovenstående.

Jeg øver mig og vil også gerne tilbyde at lave en video, til en meget gunstig pris, hvis der 
skulle være nogle herinde der kan bruge det, evt. som appetitvækker til julesalget, eller til
andre budskaber, eller implementering på f.eks. facebook m.m.

Videoerne kan også laves med billeder / tekst / baggrund osv. osv. 

Hvis der er nogle der interesseret, så skriv en PM til mig, eller udfyld kontaktformularen på

http://mobilaktiv.dk Skriv lige AMINO i beskeden, så kontakter jeg dig for at aftale nærmere med
ønsker og materiale, deadlines osv. og du får du det til en rigtig god AMINO pris ved henvendelse.

Der er et par videor herunder.

Rigtig god weekend, Aminoer 

No lav dog din egen tilbudstråd i stedet for at køre det af her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld Fru Hartmann,
det var ikke for at træde nogle over "tæerne"
Så det vil jeg da gøre.

God Søndag til dig også.

Yes

Mvh. Per

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god ide at lave animationsvideoer. Er selv igang med at starte en virksomhed op som launcher i starten af November.

Der er dog en del ting du skal have styr på før du kan begynde at tilbyde disse videoer. 

Hvis du kunne tænke dig at lave professionelle animationsvideoer skal du have fat i en dygtig illustrator og en dygtig animator. De er ikke ligefrem billige så hvis du vælger at outsource kan det blive svært at konkurrere med de eksisterende konkurrenter. Priserne ligger mellem 3000-8000 pr. minut. for en animationsvideo i Danmark. Hvis du kunne tænke dig at lave videoer i sådan en billig prisklasse skal du nok overveje selv at sætte dig ind i både illustrator og AfterEffects. Men det tager laaaang tid. Jeg laver personligt selv alt i videoen fra indspilning af speak til animering og illustrationer. 

Smid mig gerne en mail hvis du har nogle spørgsmål om hvordan du kommer igang :)

Sebastianbeen@icloud.com

Vh Sebastian

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Been:

Super god ide at lave animationsvideoer. Er selv igang med at starte en virksomhed op som launcher i starten af November.

Der er dog en del ting du skal have styr på før du kan begynde at tilbyde disse videoer. 

Hvis du kunne tænke dig at lave professionelle animationsvideoer skal du have fat i en dygtig illustrator og en dygtig animator. De er ikke ligefrem billige så hvis du vælger at outsource kan det blive svært at konkurrere med de eksisterende konkurrenter. Priserne ligger mellem 3000-8000 pr. minut. for en animationsvideo i Danmark. Hvis du kunne tænke dig at lave videoer i sådan en billig prisklasse skal du nok overveje selv at sætte dig ind i både illustrator og AfterEffects. Men det tager laaaang tid. Jeg laver personligt selv alt i videoen fra indspilning af speak til animering og illustrationer. 

Smid mig gerne en mail hvis du har nogle spørgsmål om hvordan du kommer igang :)

Sebastianbeen@icloud.com

Vh Sebastian

Hej Sebastian. 

Jeg er 16 år, og har derfor ikke planer om at skulle kæmpe mod de helt store på samme marked. Min plan er at tilbyde billige præsentationsvideoer, til nystartede virksomheder hvor budskabet er vigtigere at få ud, end at have en top professionel kvalitet, som man kan lave i de animationsprogrammer du nævner. Jeg bruger Powtoon til at lave animationen i og redigerer så senere i det, i Pinnacle Studio 15.

Hilsen

Mathias 

Tilmeldt 11. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Dronejohn.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være rigtig godt, hvis du kan lave gode videoer og med voiceover. Både animeret og filmet fra den virkelige verden.

Jeg har selv været på udkig efter en præsentations video af nogle produkter til min shop:

http://dronejohn.dk/

Så hvis kommer igang så skriv gerne til mig :)  

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

DroneJohn:

Kunne være rigtig godt, hvis du kan lave gode videoer og med voiceover. Både animeret og filmet fra den virkelige verden.

Jeg har selv været på udkig efter en præsentations video af nogle produkter til min shop:

http://dronejohn.dk/

Så hvis kommer igang så skriv gerne til mig :)  

Hej DroneJohn

Jeg har tænkt lidt på det med voiceover. Mit spørgsmål til dig, og andre der er interesseret i præsentationsvideoer. 

- Ville du/I have en ung knægt til at speake over jeres videoer? 

- Ville i skrive jeres eget manuskript, som jeg så skulle speake ud fra, eller ville i have mig til at skrive det og også speake? 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DKS Media Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert et marked for det. Jeg er selv 18 med nystartet virksomhed (Dog indenfor webdesign) så hvis du har brug for råd og vejledning omkring det at være ung med eget firma er du velkommen til at kontakte mig.

Alt efter kvaliteten af dine animationvideoer er jeg muligvis interesseret da jeg starter et nyt koncept op her snart, hvor jeg skal bruge en animationvideo til at præsentere vores produkt for kunderne. 

Hvis du har brug for hjælp til at sætte en flot og professionel hjemmeside op er du også velkommen til at kontakte mig, jeg er også åben over for at lave en fuld hjemmeside for dig hvis du laver en animationvideo som betaling (Også en god måde at få noget erfaring)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)